I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 10, 2013

Madam Pensyarah.


Kita takkan pernah mampu melupakan seseorang yang pernah melakukan kebaikan kepada kita. Apatah lagi mereka yang banyak berjasa sehingga menjadikan kita berjaya.

Seseorang guru yang hebat sudah pasti bukan hanya berjaya mendidik dan mengajar.. tetapi mampu menjadikan diri mereka sebagai inpirasi di dalam hidup setiap anak didiknya.

Pn. Noorhalizah.
Dia seorang pensyarah saya yang sangat baik. Kebaikannya mempengaruhi kami sekelas. Dia seorang yang penyayang, bermurah hati, selalu manis dengan senyuman.
Selalu menyediakan telinga untuk mendengar kami dengan baik. Setiap kali di akhir bicara, dia sulami dengan kata-kata hikmah yang boleh melapangkan jiwa, membuka minda dan menggembirakan hati.

Aku rindu kebaikan dia. Aku rindukan ilmunya.
 Bagi aku, dia selalu guru yang hebat yang pernah aku ada.

Bila terlihat tulisannya seperti di atas, aku sedar walauapapun yang terjadi ada insan yang pernah menghargai diri aku.

Terima kasih Puan Noorhalizah kerana sentiasa menjadi pensyarah, guru, tutor peribadi,supervisor, kawan yang terbaik. Always miss you.

p/s - perkara macam ni memang touching. Sekarang aku adalah anak murid yang sangat sensitif. Menangis.
.

4 comments:

kakitravelkhairuddin.blogspot.com said...

anda adalah anak murid yang baik...amin. salam blogging.

ewanthology said...

kalau lecturer sayang, sudah pasti anda seorang yang sgt baik.

Anonymous said...

Bapak aku guru besar..aku sayang guru besar aku.

fairus said...

SPORTING GILER PENSYARAH..