I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 28, 2013

Glamor Raya.


 

Sambutan Hari Raya di sekolah aku tidak pernah sesekali mengecewakan..
Saban tahun, ada saja cerita yang menggembirakan.
Tahun ini, tersangatlah meriahnya.

Tahun ini aku menang untuk kesemua kategori utama yang dipertandingkan . Dapatlah hadiah berupa hamper. Bila balik, sampai je rumah.. terus bagi semua kat anak-anak jiran. Yang tinggal, air gas dengan coklat jer yang ada kat aku. Tahun depan aku syorkan, hadiah bagi kategori sebegini akan lebih 'berdaya saing' lagi agar dapat memupuk semangat juang secara sihat di kalangan guru dan staf. 
Contohnya, tiket penerbangan ke Langkawi ( sehala pun jadi lah..) atau set buffet kat hotel ker..?? saja demand..

Apapun kemenangan diukur dengan kesyukuran atas penghargaan manusia lain. 
Terima kasih. Aku gembira.

p/s -
Tema tahun ini
fashionista raya -blocking colour.

5 comments:

::FAIZ:: said...

mcm pengantin :D

luddin said...

tanjak tu yang mahal tu...segak!

DEZEE @ DHAGI said...

Gila kentang habis kontra warna..hahaha.

amir aizat said...

Sgt glamour cikgu ni!

hanaahmad said...

peragaan yang berani dengan warna yang kontra. jarang lelaki mahu memakainya. Tahniah :)