I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, January 11, 2012

First Posting - Penempatan Pertama.



Syukur alhamdulillah. Dapat penempatan di negeri sendiri - Negeri Sembilan. Tarikh penempatan - 16 januari 2012.


MAKLUMAN :

Sila hubungi JABATAN PELAJARAN NEGERI NEGERI SEMBILAN (SEKTOR PENDIDIKAN KHAS) untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan penempatan anda.

Sektor Pendidikan Khas ??? Aku bukan ke opsyen sains?? Kenapa bukan Sektor Rendah macam kawan-kawan yang lain..?? Huhuhu..


p/s - Kadang-kadang perancangan Allah adalah lebih baik dari perancangan kita.

.

26 comments:

farihamuhamad said...

pend. khas? jaoh benau ngan sains.. tpi, ok lah kot sebab kene campak kat negeri snirik.. all da best. tahniah cikgu!! =)



*nnti leh sy mintak exprience ngajar dak2 special edu..boleh, cikgu??heee

iKhRam said...

farihamuahamd,

insyaallah
setiap satu ujian, dia tak dtg dgn kemanisan sahaja.. tp dia dtg sekaligus dgn cabaran..

barulah kehidupan bermakna..

kalaulah ditugaskan di sek pend khas..
saya rdha dan saya terima
bahawa ada byk perkara baru yg saya boleh belajar.

dan saya sentias percaya
ada sebab kenapa saya ditempatkan di sekolah itu

".. kerana mereka memerlukan saya"

doa2kan saya yer..

insyaallah
saya redha..

Lelaki Ini said...

jadi cekgu kew??
macam best jewk..
tahniah!

cha zainol said...

gud luck boboi! aku ada bahu kalu kau sanggup tunduk.

plun9 said...

tahniah di posting kat n9 pasti tak berjauhan dari famili rahmatnya ada di seablik itu. Mungkin famili perlukan am dalam hidup ini terutama atuk am

zazaw said...

hehe
good luck abang sir
hewhew..
nisimilan kat mana

pembaris said...

boleh belajar bahasa isyarat

Nia Ridzwan said...

alhamdulillah dpt posting dah ye. syok la dpt negeri sendiri. huhu.

hanaahmad said...

tahniah! boleh jadi apa yang kita tidak suka itu ada yang baiknya. all the best cikgu! ;)

Papa Mifz said...

Yeah,hobin jang hobin!

farihamuhamad said...

bagus tu. apa yg kita impikan kadang2 xdtg begitu shja. mungkin ada perkara yg telah dirancang olehNya selepas ini. mana kita tahu kan? =)

selamat bertugas. insyaAllah segalanya akan baik2 saja jika awak masih percaya dan berpegang denganNya. Dia sentiasa disisi. =)

c'axoera said...

move it jang move it :D

Anati Soki said...

tahniah abg! :)
wah.... best la dia. duk n9. dpt posting pun kt n9

@xiiinam said...

Selamat memasuki dunia sekolah yang sebenar....

izfanora said...

tahniah.. semoga dapat menjalankan tugas dengan baik.. :)

amir aizat said...

all the best sir, hehe

Muttallif said...

Selamat menempuh dunia perkerjaan!

Edy Fee said...

tahniah wei dh dpt posting..hehehehe hurmm slmt mnjlankan tugas

delarocha said...

good luck

Sandra Azwan said...

tahniah.....

A Crack Mirror said...

selamat bertugas am..

suka ur last words..betul tu..DIA lebih tahu dr kita..pastinya ada hikmah yang terbaik utk dr kamo..

Firdaus® said...

tahniah ye =)

khairul akmal bin azman said...

dokat bonar..
untung la der!

ღKekupuLangitღ said...

Rezeki tuhan nak bagi, bukan kira apa dah pun kan. :)

Edy Fee said...

wah dh masuk sekolah idaman ko.hehehe all the best ye cikgu.hehehehe
aku bulan 3 ni masuk SBE yeah!!!

syakey said...

all the best weh!