I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 22, 2013


 
Selama menikmati bulan Januari 2013 tahun ini, dua hari ni adalah hari yang betul-betul meletihkan emosi dan mental. Keadaan di sekolah untuk tahun 2013, sangat jauh berbeza berbanding tahun lepas. Positifnya, kehidupan aku lebih tersusun. Bila mengajar, nampaknya cara aku lebih kemas dan teratur malah lebih bertanggungjawab.
 
Untuk awal-awal tahun, sebagai pendidik aku sememang agak sibuk. Lebih-lebih lagi nak menyesuaikan diri dengan tanggungjawab baru malah menerima iklim sekolah yang baru ini ada kala menenangkan.. malah adakala memang mengigit hati. Sunyi saja hati ini.
 
Namun, Allah sangat menyayangi aku. Kali ini Allah mengurniakan aku seorang rakan yang mampu menghiburkan hati malah sentiasa membuatkan aku tersenyum.
 
Aku gembira biarpun dapat sesekali bertemu. Apa yang pasti, berkongsi minat yang sama memang menyeronokkan. Aku percaya, dengan sikap memberi dan menerima, hati kita pasti bahagia.
 
Kesannya, sejak kebelakangan ini .. setiap hari aku menikmati lagu-lagu dendangan agnes monica. Dari Rindu, ke Rapuh, kemudian ke Cinta Mati, beralih ke Kerana Ku Sanggup.. sampailah ke Tanpa Kekasih.. dan seterusnya.. semua lagu-lagu ini mampu menghiburkan hati aku
 
Setiap malam, aku akan mendapat kiriman lagu rakaman yang direkodkan dan dihantar melalui whatsapp.. memang terbaekk !!! Hahaha.. 
 
 
p/s - benci la blogspot ni..!! kali ni nak masukkan gambar pula yang bermasalah... benci.. !!
.


6 comments:

ewanthology said...

semoga dapat menjalankan amanah yg diberi dgn sempurna

Felly Sophia said...

Selamat pagi, cikgu!

ieza ashaari said...

wow.. sp teman tu.. :P lagu agnes mmg best.. za suka layan lagu tanpa kekasihku.. hihi..

Unknown said...

Slmt bertugas cikgu ikhram :)

Unknown said...

kerna ku sanggup tu lagu favourite sis tau!

pelanginadia said...

cik pelangi berkata...cantik2...jom singgah blog nie...www.pwlanginadia.blogspot.com...banyak2 brang up to date