I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, September 30, 2010

Makan Jeruk Makan KFC..

Bangun lambat tp sempat lagi masuk ke kuliah.. Itulah kuasa seorang pelajar yang hebat macam aku.. rasanyer macam murid-murid bermasalah.. tp yang baiknyer aku tak pernah ponteng kuliah lagi k untuk sem ni? kire cemerlang jugak la tue.. ( berhenti sat, tgok rumate masuk bilik terus tido kat katil.. apsal ek?? )

Hari ni kuliah subjek lab management.. belajar pasal improvising lab equipment dan plan pasal trip nak g Balai Bomba Bayan Baru.. sebab aku dengan Farhana Fauzi adalah ajk subjek ni.. jadi kene la aku dengan die buat proposal dan berurusan dengan pihak bomba tu.. jangkaan pergi - 14 Oktober nie.. tp perbincangan ni lagi byk menyentuh pasal tempat2 nak lunch hari tu nanti.. seronoknyer dpt g makan kat AWET MUDA... !! Teringat sotong celup tepung die yang sedap dan garing tue..!!

Sambil2 tu siap meratah jeruk betik yang dibuat oleh kumpulan Fadhli Daud.. kalah jeruk lain yg ada kat pasaran.. aku melantak sampai tak ingat yg perut aku kosong lagi.. lepas tu mula la rasa pening2.. tp memang berbaloi la berpening-pening kepala makan jeruk betik abe pali nie.. sedap..!! Jeruk kedongdong aku jugak yang tak menjadi.. sebab ape la agaknyer..?? dah la resepi turun temurun dari Kuala Pilah..
.

ni la jeruk yang sedap tue..

kami la peratah jeruk yang sopan..!!

Malam, masa sedang enak2 berfacebook.. tetiba termenyampuk Fatin Ramlinyer profile.. dia nak g makan KFC.. apalagi terpengaruh la.. g la ajak Afiq Ismail biar cukup korum.. alamatnya ikrar kami untuk makan fastfood sebulan sekali terlerai sudah.. bedal je la, Fiq !!..

aku dengan afiq.. dpt gak kita berjimat makan KFC kali nie..

abg fuad dan kak tin.. kita makan sambil gelak2..!!

No comments: