I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 25, 2010

Weekend - Nasi kandar Pelita..

Weekend ni amik masa untuk berehat sepuas2 hati.. Pagi2 lagi dah makan roti telur dua keping dengan teh tarik.. sangat2 sedap.. kenyang sampai ke malam.. teringatkan suasana kat rumah. Kalau pagi-pagi ahad macam nie mestilah abah dah siapkan sarapan, beli roti canai berkeping2 untuk anak2...

Lepas tu bersiap2 temankan Fadhli Daud, Afiq Ismail dan Azurin ke 'payung'. Aku order air batu campur jer memandangkan masih lagi kenyang dengan roti canai.. hahaha.. Ke tesco temankan Fadhli beli fail.. Petang tidur sampai senja..

Malam, seperti yang dirancang aku habiskan masa bersama adik2 aku.. aku keluar dengan adik aku si Fatin dan Abdullah.. makan nasi kandar Pelita.. Kenyang jugak menghabiskan nasi dengan air barli.. sejak darah naik tempoh hari aku lebih sukakan minuman barli, selain menyejukkan badan aku percaya ia boleh menyerap kolesterol.. biarlah yang diserapnya sikit dari dari tak de langsung.. hahaha...



Singgah tesco beli gel mandian, shampu, coklat sket2.. sempat melihat2 beberapa model kamera digital.. ingat hujung tahun ni nak beli lah sebiji.. buat teman seperjuangan.. hahaha! Malam ni bila Fadhli Daud cakap fail BIG hantar lepas assigment, rasa2nyer malas nak siapkan malam nie.. bertangguh la lagi.. jadi pemalas sungguh aku sejak dua menjak nie....





Teringat cakap2 Jailani T.Mohamad.. siapa yang tak de sijil SPM kene hantar posting ke Sabah.. seram giler.. dah la aku hanya ada slip SPM jer..Cam ner nie??

No comments: