I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 1, 2012

Pembukaan. 2012.



Seperti tahun-tahun yang lepas.. buka jer tahun baru, terus nak cipta azam yang berjela-jela. Aku kadang2 pun tak faham.. kenapa aku boleh bersikap sebegitu 'detail'. Dari tahun 2001 sehinggalah tahun lepas, semua azam tahun demi tahun aku catat dalam satu buku. Kebanyakannya isinya adalah hampir sama setiap tahun - akan melanjutkan pelajaran ke peringkat yang paling tinggi.

Dan tahun ini, 2012; sudah pasti aku bakal melangkah ke fasa kehidupan yang baru. Kalau dulu hidup sebagai seorang pelajar dan tahun ini aku bakal menjadi seorang guru. Mudah-mudahan dengan izi Allah. Oleh itu, sudah pasti aku akan mencipta azam yang berbeza berbanding dahulu. Jikalau dulu aku hanya memikirkan azam-azam untuk perubahan diri. Selepas ini tumpuan sudah pasti kepada masyarakat dan keluarga.


Sebagai meraikan cuti umum. Permulaan aktiviti 2012 ini, dimulakan sesi karoake menyumbangkan beberapa lagu bersama Mardia a.k.a Didie. Seronok jugak berkaroake berdua kan? Petang kami yang sangat menghiburkan.. dan menyeronokkan..!!


Kadang-kadang kalau aku terlupa apa itu erti persahabatan yang menggembirakan. Senang saja, ajak si Didie ni keluar..! Sure aku boleh faham semula.. hahaha !!


Suara tak sodap tak po.. Yang ponting kita layan yo.. !!
.

p/s - sedih pulak aku tengok si Fatin kemas kain baju sorang-sorang nak balik ke maktab. Pandai-pandailah jaga diri bila abang dah tak jadi senior kau lagi yer..!!
.

4 comments:

Chegu said...

wah..makan besar ni, hehehe

zazaw said...

happy new year sir

cha zainol said...

best nya mekdi :)

blog-tips-kurus said...

Cikguuuuuuuuuuuuu...!!