I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 19, 2010

Selamat Datang SK Jln. Hamilton.. Selamat Tinggal SK Mutiara Perdana


Pagi2 lagi dah dikejutkan dengan berita akan menjalani praktikum 2 di SK Jalan Hamilton. Mula2 dengar memang frust sebab aku terlalu berharap akan mendapat sekolah yang sama. Aku sebenarnya rindukan kenangan dan anak2 murid di sana.. Secara jujur, walaupun sekejap tapi di aku selesa di sekolah tu..

Inilah padahnya kalau selalu bongkak menggelakkan kawan2 yg lain. Sebelum ni, selalu jer mendengar luahan hati seorang kawan yang mendapat sekolah SK Hamilton ni.. Bila dengar jer mesti aku akan cakap, "Nasib baik aku tak dapat sekolah ko tu," Last2 sekolah tu jugak yang terkena dengan aku.. hahaha! Dunia ni memnag kecik kan??

Di sekolah yang baru ni, aku tetap bekerjasama dengan rakan2 sepraktikum yang lepas, iaitu Zuliyana Hassan, Akashah dan Chua Ying Ying. Doa aku mungkin termakbul, walaupun berlainan sekolah tapi tetap bersama rakan2 sepraktikum yang sama untuk menjalani praktikum semester hadapan. Harapan aku untuk praktikm semester hadapan, aku akan dapat meningkatkan tahap pengajaran aku yang sedia ada dan mampu untuk menyesuaikan diri dengan baik dan cepat dengan budaya dan keadaan sekolah..

Kepada warga SK Mutiara Perdana, selamat tinggal.. ada rezeki ketemu lagi.. kepada warga SK Jalan Hamilton, nantikan kedatangan kami.. huhuhu..


p/s - aku harap, walau di mana aku dicampakkan sekalipun, biarlah aku menjadi pulau yang indah dan bermanfaat..

No comments: