I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 26, 2012

Salam Aidiladha


 
Salam aidiladha
Kita belajar erti kesyukuran melalui pengorbanan.
.....

Hari ini emak menyediakan juadah lontong yang sudah sekian lama tidak emak sajikan. aku menikmatinya setiap kali fasa makan. Aku akui masakan yang terhebat adalah masakan yang disediakan ibu sendiri.

Setelah sekian lama tidak bertegur sapa, akhirnya aku menghubungi Naim.

" Naim raya mana?"
" jelebu "
...
" Naim xde kredit ker ? x ucap selamat hari raya macam biasa pun kat sir kali ni?
" A'ah.. kredit saya dah abis la sir.. tadi sms raya kat cikgu M, cikgu A, cikgu W.."
" Laa... ye ke ?? Kat sir xde pun ??
" Memang xde.. "
" Kenapa ?"
" Sebab saya tau, sir mesti akan call saya .. hehe.."
" Ceh.. bertuah punya anak murid.. !! "

p/s - pertama kali update entry guna telefon pintar.. rumit tp best !!

8 comments:

MRS Rongoks said...

selamat hari raya aidiladha !~ ^^

Kathy Tuah said...

selamat hari raya aidiladha cikgu ^^

the malay male said...

Selamat hari raya korban sir

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, pandaila si Naim tu.. HAHA..
btw, pos lontong tu sikit.. HEHE

♥ Nana BamBam ♥ said...

Salam Aidiladha juge :)

Aim Mizie said...

Via bb?

Aim Mizie said...

Selamat Hari Raya Aidiladha :)

amy syahirah said...

Hye cikgu! comel je anak murid kuikui :)