I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 28, 2011

Wordless Wednesday #14 - Seminar Penyelidikan Tindakan Sains 2011..

.

p/s - Ada sebab kenapa aku tak pernah suka gambar pasport atau gambar IC aku sendiri.. Tengok tu, semua gembar macam rupa orang mati kejang sebab kejutan elektrik je kan ? Apapun doakan aku banyak2 yer untuk Seminar.. Amin..

.

22 comments:

IZYAN KAHER said...

kutuk diri sendiri ??
okay.ini lawak ! :)

GOODLUCK!

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

gambar ic memang tak boleh blah..hahahaha..

Azham Vosovic said...

skrg sy dalam auditorium maktab saya untuk medengar seminar penyelidikan kat sini...senior2 sy akan membentangkan...

eddy syrol said...

tak bersyukur ke hape?huhuhu.. org lain ada yang takde muke lg..how?

adwafarahin said...

hahahahahah org mati kejang?? pon bole la :P

Edy Fee said...

all the best
hahaha ko alah pada kmera kot.hehehe
riolex bro bese la..pic mcm ni mmg bese tak cntik.huhuuhuh

Fara E's said...

haha , comel pe ;p

Nana Liyana said...

bntang baek2 ye cikguuu . teeheee~~ :D :D

mr.syazwan said...

kan eddy kan??

syukurrrrrrrrrrr

Phat said...

nervous x? gigil2 x masa tgh bentang ke belum bentang lagi

http://phatthegreat.blogspot.com/2011/09/jom-tambah-follower.html

ZWAN SABRI said...

Slalunya orang angkat bakul sendiri.. tp kes cikgu ikhram ni xtaw nak kata apa.. maybe buang bakul sendiri kowt.. HEHE

MySuaraBlog: Gempar Kolej Jati UiTM Shah Alam Terbakar!

i am S!L4H.. said...

selamat membentang.

hehe. eh mane ade kejang, kejung bole? ngee

delarocha said...

hensem gilerrrr

zazaw said...

hikhik
gambar no tiga

macam nak perfommm jesss
hiksss

A Crack Mirror said...

Gd luck am....
Asya prefer gmbar pertama..aahaa...

Ps: sorry k...xmo kecik ati k...maksud asya komen kat shoutbox...bukan komen kat entry...sorry tau kalau asya da buat am salah faham...

EpoLღKekunangpelangi said...

Mana yang paling kejangnya tu..hehe giat betul dengan seminar. Bagus betul bermotivasi diri. :)

MataHati @ MH said...

gambar ic aku lagi teruk.. konpem polis trafik x kenal kalau tgk 2-3x..

afzan said...

good luck ikhram!
yakin pada diri dude

Papa Mifz said...

mati kejang...haha lawak...

HEROICzero said...

keh3x muka sepesen jek . baju je lain .

senyum sikit dude !

izfanora said...

hahaha.. lain kali, senyum sikit.. :)

Liyana Zahim said...

Pembentang je? Penggulung? Pembuka pengupas xde ke ckgu? Herherher