I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 23, 2011

Out-ting !!



Kalau kat Penang, berjoli sakan kat Tesco sebelah maktab tu dah jadi perkara rutin dah..!! Kalau tak makan, g beli makanan.. hahaha..!! Tapi selalunya membeli belah dengan adik perempuan aku ni memang perkara yang paling menyenangkan. Sambil membeli, sambil berborak.. Lepas tu gelak-gelak..!!


Sejak cuti sekolah, dah lama kitaorang tak keluar-keluar macam nie berdua-dua. Memandangkan terpaksa bertukar-tukar giliran menjaga atuk. Kalau aku keluar, adik perempuan kene dok rumah. Kalau dia yang keluar, aku pulak yang kene dok rumah. Kesimpulannya, dua-dua antara kami banyak menghabiskan masa di rumah saja.


Tapi malam tadi abah bagi peluang untuk kami berdua shopping. Hahaha.. Barulah bebas rasanya. Orang lain cuti-cuti sekolah cam ni, satu Malaysia diorang rayau. Pegi Johor la.. Langkawi la.. Melaka la.. Kl la.. Pahang la.. Aku dengan adik perempuan dapat jalan-jalan g Tesco Seremban Jaya je.. Hahaha.. !!


Bebas rasanya dapat keluar macam ni. Kurang-kurang dapat juga rasa cam dewasa sket..!! Hahaha..
.

p/s - huhuhu.. kalau sepanjang cuti duduk saja kat rumah pasti kau faham perasaan aku ini. Makan, makan, makan... Hahaha..!! Berat pun dah naik ke 72kg.. Yezza..!! Happy..!!

.

9 comments:

A Crack Mirror said...

hah??berat badan naik hepi??untuk kamu jerlah kot... kalau asya,da susah hati da tu...ala, tapi lelaki takpa..cuma jgn berlebih a..nak2 tang perut..jgn sampai da ke depan mengalahkan ibu mengandung dahla...ahaha~

Joe_Hans said...

ingatkan awek tadik.. uper2nyer adik.. hahaha...

khairul akmal bin azman said...

hai2..
mcam duta tesco da bro!
nice!

Azlan Hasan said...

hehe..igtkan outing ngan awek ko tadi..hehehe..berat da cecah 72 ker??okay tu..kalau da lbih 75 baru risau..hehee

Regards,
-Strider-

Azlan Hasan said...

hehe..igtkan outing ngan awek ko tadi..hehehe..berat da cecah 72 ker??okay tu..kalau da lbih 75 baru risau..hehee

Regards,
-Strider-

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tesco pun ok juga..
macam2 ada.. ;)

mia Olive said...

haha..kita serupa ikhram. Baru2 nie pergi Tesko juga..rindu Tesko Penang..hahahaaa

Rtp Farra Arisha said...

at least dapat juga hanging out with your lil sis..hehehe. happy holiday if you're on holiday!

LidiaSuraya said...

Slmt bercuti2 ye... Bia pun tesco jnji ht happy ...