I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 10, 2011

Kami Anak Nogori..



"Bilo dah limo tahun kona (kenal) ni kan.. den tau, ekau boduo ni memang sangat bonilai dalam hidup den.. !!"


p/s - bila terlalu lama cuti dan menetap di rumah.. penampilan aku nampaknya semakin kusut-masai.


.

13 comments:

gedek! said...

apo kono eh jang?

zazaw said...

umangg aii sodap boto tu haa minam minam potangg

ShahzCudin said...

santai2..

Azham Vosovic said...

tak lamo laie posting la tu hehe

Joe_Hans said...

seronok rasanyer bersamtai2 kat kampung....

aziekz said...

wah,sèrønöknya berkùmpùl,børak,gossìp2...cg ikram dh thu post'?

amir aizat said...

masa cuti untuk tebalkan rambut, haha

Lelaki Ini said...

memg kawan2 sgt2 bernilai dlm hidup kita!

@xiiinam said...

Salam anakanda...
ckLah sedang kelam kelibut tak sempat nak merayau seminggu dua ini. Maaf ya!


Bila agak-agak dapat 'posting'? Rasanya tak lama lagi tu!

Maicher said...

selamat ber posting sahabat!
:)

adwafarahin said...

kusut masai terserlah di situ -___-

c'axoera said...

kami jugeeeeeee hahahahah


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/cabang-yang-tak-mungkin-tersimpul.html

A Crack Mirror said...

kenapa saya rasa kamu da semakin gelap am?