I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 13, 2011

Berhujung Minggu


Setelah lima hari di tempat orang..
hujung minggu ini aku kembali ke maktab..
untuk berhujung minggu..
manakan boleh aku lupakan kehidupan aku di maktab tercinta..
..
seronok dan puas rasanya hati aku..
bila bertemu dan menghabiskan masa dengan adik perempuan aku, si fatin..
sepanjang malam keluar dan makan mcd bersama !!
bercerita dan berketawa..
kah! kah! kah!
serta menghabiskan byk masa bersama kawan rapat, Afiq Ismail..
membeli belah sedikit utk keperluan diri..
dan melempiaskan rindu terhadap bilik aku..
yang dijaga baik oleh teman sebilik..
terima kasih amir aminuddin..
..
dan hujung minggu ni
sangat bererti sebenarnya..
.
dan abdullah, adikku..
jagalah kakak fatinmu elok2.. !!
seperti kakakmu sendiri..
.
.

5 comments:

eddy syrol said...

enjoy ek weekend :-)

zazaw said...

HAHAH .
seronok aaaa weakand kauuuu
boleh jalan jalan
:)

Najeera Yahya said...

wah menariknya ... saya time hujung minggu tidor di umah pak ngah ...hehehe...happeningnyer ...

sedapnya ..mcd

Tulip said...

masa untuk enjoy adalah weekend...hehehehe

IMANSHAH said...

tidak, ku bz jugak