I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, February 23, 2011

P.S. I Love You..


Aku juga manusia biasa..
apa kata sesekali kita lari sikit dari dunia aku yang streotaip..
..
Aku menonton P.S. I Love You ..
Secara jujur aku gemarkan filem romantik Inggeris dan Eropah..
yang menggambarkan imaginasi romantika yang sebenar-benarnya..
dan kisah ini
berjaya mengembalikan mood percintaan aku yang lepas..
..
dan jikalau aku masih lagi melangkah sendiri
berilah aku waktu..
kerana bercinta itu
menjadikan aku seperti ini..
..
p/s - you guess what ?? hahaha..
.

5 comments:

princess pisang said...

bes ke cite ni?

wirdati said...

memang susah nak terima org yang kita syg dah takde ngan kita.

sarah zulk said...

tukar genre dah.. hehe.. release tension skit..

Nana Liyana said...

mcm kenal je cd tu kn . haha ;D amacam ? best x cite tu ? sy tgk smpai habis satu kotak tisu . hehe .

Nulia said...

owh .... wow , ia musical ke ??
saya minat musical ..hehe