I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 24, 2010

Penantian

Hari minggu yang memang mutlak aku rasa. Sepanjang hari berehat di rumah keluarga angkat di Byan Lepas. Memang aku rehat serehat-rehatnya. Aku tak sangka kat Bayan Lepas ada lagi kampung melayu. Ok jer lepak kat sini.. aman dgn budak2 yang silih berganti datang kat umah ni.. penghibur jugak pada aku. memandang mereka mengingatkan aku kepada adik bongsuku, Muhammad Nur Iman.. Entah apa la yg dibuatnya sesorang kat rumah..

Teringat semalam, separuh hari kehidupan aku terseksa. Kami semua satu kelas tlh dikerah melakukan kerja2 pengelolaan sukan spt masak air & gula, buat garisan pada gelanggang, bersihkan gelanggang dan sbgnya. Aku, Nadiya Khalik, Nurizma Juhar dan Fariezza Rahim adlh antara orang2 terpilih yang layak diberi tugas menyapu dan membersihkan gelanggang. Kita orang ni dah macam ninja turtle pun ada gak bila dibekalkan uniform yg sgt2 special.. tu trade mark kami!! hahaha.. tapi sekali pandang ada gak rupa cam kisah 1001 malam.. hahahaha!! jgn main2 dgn kitaorang,. Ingat ABP jer ada tema 1001 mlm.. kitaorang yang tugasnya menyapu ni pun ada tema gak tau!!

kisah 1001 pagi.. !!

Ini lah kegiatan aku dan kawan2 sepanjang waktu pendidikan jasmani yang menyeksakan.


Aku anggap semuanye selesai bile kami dihidangkan air oren dan kuih cekodok sebagai pengakhiran semua ini.. aku pun balik la dgn hati yang tenang!!

No comments: