I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, October 26, 2011

Wordless Wednesday #16 - Happy Deepavali



p/s - Aku pegi 'beraya' je. Makan. Borak. Gelak-gelak. Kemudian balik kampung kat Kuala Pilah. Tu jer..!! Haapy Deepavali.

.

17 comments:

Umie Artoqiemie said...

kim slm kat kawan kau :D

IMANSHAH said...

dengar kau gelak sampai ipoh ni

FarhanahAdzlan said...

untunglaa sambut deepavali jgak..
saya sambut deepavali dengan buku2 dan nota2 yg perlu dimuatkan dalam otak ni*exam*hahaha~

~Nana 귀여운~ said...

ingat sambut tadik..hahaha..

adwafarahin said...

huhu kite x dpt rse beraya haha :P

Lelaki Ini said...

errr...
tak pernah pun pg smbut deepavali!

ckLah said...

Selamat bercuti...

Nia Ridzwan said...

cantek collum tu. hijo~

Papa Mifz said...

malam ni pun maybe g umah jiran raya deepavali...

Hans said...

seronokla dapat makan makanan india
teringin ku nak makan
apakan daya
sob sob sob

Fezul Fadhley said...

hello.. nama anda d-tag dalam entry baru saya...

<>

tq! :)

ghost writer said...

untung kau ada geng tamil ek..

mesti banyak muruku kau bedal..haha

amna said...

makan apa kt rumah kawan tu? hehe.. cun kolam tu~

ch000tz axoera said...

jiwa 1 mesia :D

Edy Fee said...

aik ko lak yg melebih2..hehehhee

Rtp Farra Arisha said...

seronoknya boleh sambut deepavali bersama malaysian hindus ;)

amir aizat said...

nice one !