I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 16, 2011

Wordless Wednesday # 17 Pre-Graduation Night



p/s - Sedey.. sebab terlalu simple masa malam ni..!!! Gadis bersari hitam pada malam tu sgt glamourous sebenarnya..!! "dat's y i vote for u".. hehehe !!





.

9 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Tali Leher ko Lawa

ekabukanmakcikkau. said...

kepada lelaki bershawl purple, aku tau kau sorang je hensem . kem salam dia weh, kata aku cakap HI. mehehe

zazaw said...

haha sir

final sem. sama lah dengan zazaw. sedih dia lain macam kan

heh

IMANSHAH said...

dinner sana sini

Zulfikar Hazri said...

selalu mcm tulah, MPG selalu hambar dari apa yang kita bayang2kan...


p/s aku semakin suka datang sini lepas entry kau dah kurang kalerful :)

c'axoera said...

hamboy2 tu yang busy bona tu kannn heheh

delarocha said...

tu dia... siap nyanyi nyanyi tuu

ghost writer said...

gaya lelaki-lelaki metroseksual lar..puyoooh!!!

Chegu said...

Nyanyi ramai2... Bertemu dan berpisah, adat manusia biasa, hilang dimata tapi dihati tidak lupa, berdoalah kita agar aman dan sentosa, dilain masa kita berjumpa lagi