I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 6, 2011

Pemberian Itu....


Salam..

Walaupun hari ini bukanlah satu hari yang menggembirakan aku.. namun hati aku kini sedikit riang apabila menerima seberkas coklat yang amat-amat aku gemari malam tadi.. miss TOBLERONE.. Sedikit terhibur dengan pemberian ini menyebabkan mata ini tidak jemu-jemu membelek-beleknya sepanjang malam.. nak dibuka sayang.. tak dibuka, bila pulak nak dimakan isinya.. ?? Apapun untuk malam ini biarlah aku simpan dahulu yer..


Terima kasih kepada si pemberi.. Pemberian ikhlas ini sangat-sangat dihargai sebenarnya.. Kenapa aku katakan ini adalah pemberian ikhlas.. sebabnya dari jauh coklat ini diimport, kemudian jauh pula coklat ni nak sampai ke tangan aku.. !! terima kasih banyak2.. sangat menghargai..


Semoga dengan adanya miss TOBLERONE ini, aku akan lebih bersemangat untuk meneruskan kehidupan yang mendatang disamping sentiasa menggembirakan hati sendiri dan orang lain dengan perkara-perkara yang positif..

.

p/s - adakala rasa kasih dan sayang ini tidak boleh dipaksakan.. Namun selagi boleh, aku cuba untuk memahami.. Peace !! hehehe..

.

13 comments:

Nulia said...

wah , sedapnya ... dari langkawi ek ??? ^_^

iKhRam said...

ye.. coklat datang dari langkawi hehehe.. !!

::FAIZ FARISH:: said...

nak sikit....

Nulia said...

owh ..hahaha.... time cuti sems nanti ajaklah kawan2 seguru g langkawi .... seronok ...byk coklat di sana ^_^

Adlan said...

hehe..tahniah dapat cokelat pemberian orang.. bak sikit (muka tak malu..;p)

Qamarul said...

wer intrend bukan untuk pompuan ke??

zazaw said...

wahh
adakah kau sudah sedang jatuhh cintaa??

iKhRam said...

Faiz Farish : nak sket yer.. meh la sini, kita kongsi nak?

iKhRam said...

Nulia : insyallah nulia.. tp rasanya nak balik seremban.. dok umah lama2.. hehehe

iKhRam said...

Adlan : tahniah?? (hehehe..) coklat je pun.. tp tetap hepi.. nak sket? meh sini kita kongsi.. ada byk nie.. hehehe

iKhRam said...

Qamarul : a;ah untuk perempuan.. adanya in trend itu sebagai alas laptop jer.. huhuhu!! lagipun adalah gambar fauziah gous.. as inspirasi.. hehehe

iKhRam said...

zazaw : jatuh cinta?! hahaha.. hampir ke situ..

maicher said...

bagus bagus.
even chocolate pon, kena hargai.

susah nak jumpa org yang hargai apa yg orang lain buat kat kita cam am ni.

tahniah, tahniah.
teruskan sikap yg sedemikian.
hahaha

p/s:ayat macam nasihat seorang guru kepada murid darjah tiga.
hooooooo