I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 29, 2011

Argh !! Nak lepak2 kat Rumah !




Rasanya akan ramai orang yang akan balik ke kampung masing2

memandangkan cuti pekerja - 1 Mei 2011

Cuti 3 hari tu siot !!

Adik aku si fatin tu dah tergolek2 kat depan tv skrg ni.. tgok AF

Dia balik bercuti ke rumah..

Al-Maklumlah cuti lebih dari biasa..

pandai budak2 junior sekarang ni yer..!!


..



Aku juga yang masih kat sini..

Hurm..

(nak tergelak dgar dialog 'hurm' tue.. hahaha)

jeles ar tgok diri aku kat atas tue..

melepak2 surf tenet atas sofa..

sambil sekotak big apple kat sofa sebelah..

dengan double cheese burger mcd sebijik..

dengan air coke kat atas lantai jer..

(ini kes bila emak tak de kat umah.. kalau tak, berani kau yer ikhram ??)



huh!! Hidup ini tak seindah biasa !!


..Mak !!!!!! Tak Sabar Nak Balik Soghomban ni ha ??




Nak tido lamo2.. !!

Nak tgok tv lamo2.. !!

Nak makan banyak2.. !!




ceh !! ingatkan nak balik sebab apa td.. hahaha !!

Patutlah mak tak bg balik..

mongabih kan bogheh yo !!


hahaha...


.

p/s - bila tgok gambar kat atas tu.. aku sendiri konfius.. ye ke aku hapi lepak kat umah..?? cam tension jer !! hehehe.. tanpa disedari, blog aku skrg disinggahi lelaki bergelar ustaz.. wow !! misteri.. hehehe !!

.

7 comments:

Nana Liyana said...

wahhh blog disnggahi ustaz??? hebat2 :P

Abuhazieq said...

sapekah ustaz yg hensem itu?????hahahaha...
rilekslah bro...dunia tanpa sempadan..sape2 pun bole singgah kan??kan??
apapun,tinggal x smpai seminggu je lg Ikhram bersama dgn warga SK GENTING.mana yg baik tu,ambik & simpan dlm poket hati utk dijadikan pnduan..mana yg buruk tu,cmpak jauh2 masuk dlm sungai.x pun tinggalkan aje kat tgh2 bukit b.pulau tuh.
anyway,gud lak....

iKhRam said...

Nana Liyana: bese la.. blog ni umum adik nana.. sesapap pun boleh singga tanpa mengira status k?

iKhRam said...

Abu Hazieq : siapa kah?? biarlah rahsia.. tp ustaz tu memang hensem orangnya.. malah berbudi pekerti.. sopan santun lakunya hahahaha....

biasa la ustaz..
mana yang baik dtg dari Allah.. mana yang buruk itu.. selalunya dtg dari kealpaan kita.. setiap satu pengalaman dan pengetahuan baru ikhram ambik..

pengalaman guru terbaik..!!

nur dhiya' aida said...

kalo cuti memang kejenye ngdap lappy . tdo puas puas . haha . kasik habis beras ! hehe

iKhRam said...

nur dhiya' aida : tu la yg best dok kat umah.. tp masalahnyer skrg ni... tak dok kat umah.. hahaha..!

Anati Soki said...

kahaha.. ikrm pulun!! bleyh plak.. buat rjin buat rph untuk isnin!! wakakakaka.. lawak