I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 21, 2011

Melupakan


Kalaulah melupakan itu semudah membaca perkataan-perkataan dalam buku yang tidak ingin aku baca..


p/s - kepada adik ANATI SOKI.. kenapa dah jumpa depan mata tapi tak tegur.. huhu !!!


.

18 comments:

IMANSHAH said...

sat je tu, tapi sesetengah orang lama, kalau abg sat je, contohnya tak jadi tunang..2 bulan dah lupa

Anati Soki said...

omg!!! mmg btol abg kan? adus!! ruginya tak tegur!!!!! adooooih!!! menyesal!!!
anat takot nk tegur sbnrnya.. sbb tau abg org n9. ang silap org kan malu.. T___T
ala.... ruginya.. actually rumah anat dekat ctu je. rumah anat dekat jalan tenggiri. jalan je dah boleh smpai SCMall tuh.

EpoLღKekunangpelangi said...

Kenapa sedih2 ni.. chill-lah. Tarik nafas seru semangat raya tak lama dah, haa tudiaa.. ;p

Fezul Fadhley said...

be happy owez..

A Crack Mirror said...

Yup2..semua pun betul..dah2..xmo sedey2.. (tp ckp mmg senang kan??) ikhram kuat...mesti boleh punya..go cikgu go! hidup mesti semangat..! baru bermakna...k? selamat berpuasa untuk hari ini... :)

Khairul Antasha said...

selalu fikir mcm tu gak..kalau lah melupakan semudah itu..haihhh..

mr.syazwan said...

alo2

nak raya xmau sedih2 ye

=_=

::FAIZ FARISH:: said...

take care

Afikah Aziz said...

senyum2 jgn sedih2 ok hehe

adrinaqamarina said...

terasa betul ayat tu.


nak lupakan ape pon bukan mudah, apa lagi benda yang kita nak sangat lupakan, lagilah susah.


zzz.


minum air semut setiap hari limablas kali, boleh lupa tak? hoho

~Nana 귀여운~ said...

senang je.....ketuk kapala banyak kali sebelum dan selepas tid0k...hahahha

ctpayong said...

Bismillah
Kalau benar sampai tidak mampu melupakan, mohon Allah bantu.

Azham Vosovic said...

heheh, putus cinta la tu? heheh

Liyana Zahim said...

Knp msti mahu melupaaa? Knp?

anizsDANbintang... said...

tak perlu lupa,tapi perlu bergerak seiring dgn masa =)

Maicher said...

time will heal.
chill.

:)

izfanora said...

betul3 ! setuju 100%..

kalau baca buku, seminit lepas tue hilang dengan senang-lenang nyer..

amir aizat said...

jgn sedih2, happy ever after yeah!