I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday #11 Kenangan




19 comments:

EYP_g.0.n.z.a.L.3.s said...

hak3 , comel jew ..!! ank murid terbaekkk .. ^^

~Nana 귀여운~ said...

semut yang rajin macam cikgu ikram..huhu..comel jew :)

Anati Soki said...

cikgu ikram rajin mcm semut :) ngeeee
rindu abg ikram saya! hehehe.. ini baru sempat blogwalk setelah menyepi sebegitu lama

Azlan Hasan said...

hehe..nie markah kena bagi lebih nie...hehehe..

Regards,
-Strider-

mr.syazwan said...

kecuaian dari kejauhan??

wah kecik2 lg da pandai buat ayat indah

konpem cikgu dia yg ajar ni

=_=

muhamad hanif said...

wahahahah,


kau yang lukis ke ?


oklah, berseni jugak kan..

A Crack Mirror said...

soo sweet of ur murid!
semut uga macam cikgu ikhram yang rain untuk membantu murid2...huhuhu~

Liyana Zahim said...

Wow.. Nice ckgu!!

Ezay Hadry said...

"Cikgu Ikram yang rajin untuk membantu murid-murid" -Zarif haikal

untung de anak murid sayang kt cikgu ni

cha zainol said...

comel je. gaya bahasa dah ade gaya cikgu ikhram dah :)

ghost writer said...

kenangan melangkaui sempadan.

::FAIZ FARISH:: said...

nice....

HEROICzero said...

apa ni ?


=)

Syahir Ramli said...

bgos pny ank murid... cikgu nye pon mstlah bgos jgk kn...:)

ILA HonEyBuNNy said...

wahhahah...

comeii ja...hehe..

ciap kaler2 g..hehe

delarocha said...

salam ukhwah

EpoLღsiKunang2 said...

Amboi.. anak murid siapa la tu yang sweet sangat macam cikgu dia ni.. hehe :)

amir aizat said...

nice laa!

izfanora said...

cikgu ikhram rajin !