I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 8, 2011

Selamat Berpuasa





video



Salam.. Selamat berpuasa semuanya.. Hari ni merupakan hari rehat sedunia.. memandangkan aku tak de mengajar mana-mana kelas.. Jadi, aku ambil peluang siapkan mana-mana kerja yang boleh dibereskan..


Bila rehat tahap satu bermula, murid-murid lincahnya macam tak berpuasa saja lagaknya. Jadi aku ambil peluang untuk menghabiskan masa bersama-sama mereka. Mari dengarkan ucapan dari video anak-anak kecil ini.


(Sori, kalau suara mereka dengar tak dengar.. sebab audio berkualiti rendah..)


p/s - Senyum saja aku menonton video ini.. berulang-ulang.. Mereka semua memang comel2 belaka kan?? .. hahaha!!


.

47 comments:

Hans said...

hahahahahaha
suara ko tak garang
nampak friendly
patut anak murid sayang
kalau aku mau diorang kecut sudah
hahahaha

iKhRam said...

hahaha
tak larat nak garang2.. hahaha memandangkan bulan posa nie.. lagipun hari ni tak mengajar.. nak relax2 jer..!!

::FAIZ FARISH:: said...

hehe so free ya

Azlan Hasan said...

hehehe..comel2 semua..hehe..anyway selamat berpuasa!!!hehee

Regards,
-Strider-

iKhRam said...

Faiz Farish : hari ni free..e sok lusa tak tau la macam mana naseb kami..

iKhRam said...

Azlan Hasan : comel2 mereka ni.. merekas emua darjah 2 budiman yang saya ajar pada semester yang lepas..

selamat berpuasa jugak yer..

ZWAN SABRI said...

alahai, comeynya cikgu am ngan murid2 tu buat mmmmuuuuaaahhh tuu..
Mmmmmuuuaaaahhhhhh! balik kat cikgu am ngan bebudak tu suma... HAHA


MySuaraBlog: Kenangan Singgah Sahur

::FAIZ FARISH:: said...

suara ko sedap. blh jd pengacara

iKhRam said...

Zwan Sabri : comelkan budak2 tue..?? hehehe.. muahhhh gak dari anak murid dan sir ikhram utk mr zwan sabri.. hahaha

iKhRam said...

Faiz Farish ; ish.. ada pulak.. biasa2 saja suara saya nie.. itupun buat2 lenggok budak2.. sebab senang budak2 nak ikut.. hahaha

ikan said...

comeyh nyea .

eh!


da usya nie ?

http://seliparhitam-taliturqoise.blogspot.com/2011/08/cikgu.html

khas utk kamu :)

- LIANA ASIF - said...

COMEL2 semuanya, lg comel time buat muaahh 2.. hehe.. 2 3 kali ulang tayang vid 2.. tp yg dalam fb lg clear la..

Fezul Fadhley said...

so sweet!

cha zainol said...

uish. jangan nak muah sangat . ngee~

zazaw said...

aku gelak sorang jer
HAHA
gile kiut sir dengan anak murid
HAHAHAHAHAHAHAHAH

A Crack Mirror said...

ahahaha..tersengih2 i tgk video nirh...
betul a ckp hans tu...ptt a semua sayang u.. best kn dpt anak murid yg dgr ckp... syukur2... ok..ckp kat diorg i ucap selamat berpuasa gak..muah3 to them.. ehehe

Aman Ibrahim said...

Cikgu yg sweet sgt, ramai la yg rapat..

delarocha said...

masa kecik ni, semua comel2... dah baligh nanti tgk laaa

Papa Mifz said...

mesra yer dgn anak2 murid nye...bagus2...

izfanora said...

cikgu semangat.. :)

budak2 mmg seronok lah..

IMANSHAH said...

ececeh..comelnya

IMANSHAH said...

ececeh..comelnya

Eazy Izzuddin said...

aaaa...
comel je budak2 tu...

blog-tips-kurus said...

kenapa saye tidak nampak apa-apa.. :(

amir aizat said...

seronoknya life cikgu ni,hehe

iKhRam said...

ikan: memang comelkan..

ok, saya dah usha dah..!!

iKhRam said...

liana asif : hahaha.. muah ! saya pun dok ulang-ulang tengok sepanjang hari.. rasa mcm syok jer..

iKhRam said...

Fezul Fadhely : sweet kan? hehehe

iKhRam said...

cha zainol : kat sekolah ni tak per nak muah2 pun.. hahaha...!!

iKhRam said...

zazaw : gelak ek?? hahaha
sama la saya pun.. sepanjang hari dok tgok video nie.

iKhRam said...

A crack mirror ; selamat berpuasa.. oo tersengih2 yer..

tp mereka memang baik2 saja.. dengar ckap dan mudah bekerjasama.

iKhRam said...

Aman Ibrahim : hahaha. sweet ker..? alhamdulillah, mereka semua boleh rapat dengan saya..

iKhRam said...

delarocha : masa kecik2 ni boleh la kita nak mengontrolnyer.. bila sudah besar, harap2 boleh menjadi manusia berguna.

iKhRam said...

papa mifz : mesra..!! (ala-ala gaya bob af)..

iKhRam said...

izfanora : semangat mesti bersemangat.. bila budak2 hepi kita pun rasa bahagia kan?

iKhRam said...

IMANSHAH: comel mcm cikgu imanshah jer..

iKhRam said...

IMANSHAH : ALAMAK... cikgu imanshah tercopy dua kali..

iKhRam said...

Eazy Izzuddin : comel sgt.. kenapa saya tak leh lagi bukak blog kamu..?

iKhRam said...

blog tip kurus : mungkin kerana line tenet slow kot.. ntah la, saya pun tak taukenapa..?

iKhRam said...

amir aizat : best.. tp bila kene time teruk tu.. teruk juga rasanya..

semua pekerjaan ada kelebihan dan kekurangannya masing2.. cuma kita perlu bersabar dan bijak menyesuaikan diri.

gedek! said...

comel tu...!

cikgu pon comel!

iKhRam said...

gedek : hahaha... takkan la..!! hahaha

Afikah Aziz said...

ika xdpt tgk cmne ni eh >_<

iKhRam said...

Afikah Aziz : adoih.. cam ner nier..?? cb try lg..

bedpet said...

alalalala. baik je cikgunya. patut le budak2 suka.

iKhRam said...

bedpet : baik ker? hahaha. masa baik, baik.. masa garang.. kalah harimau.. hahaha

syasya said...

hehe ololo..selamat berpuasa!