I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, March 7, 2011

Turun Padang


Beginilah bila aku turun padang menjengah dapur kesayangan..
agak2 juadah apa dalam kuali tue ??
..
malam ni hujan sangat lebat..
aku tak nak buat apa-apa keje untuk malam nie..
melainkan aku nak tidur awal sahaja
kerana dengan tidur awal
buat aku kelihatan bersemangat untuk 'hidup' di sekolah..
..

16 comments:

Nana Liyana said...

sedap nmpak . nk skit ??

iKhRam said...

nana liyana: tinggal kuah jer.. hehehe

mia Olive said...

bagus..selain pompun, lelaki juga kena masak kan..no gender bias bab memasak nie. hehee..

cikcahya said...

ada apa dalam kuali tu ?? eheh ;D

princess pisang said...

msk ape tu??

aaauuwww sexy!

iKhRam said...

mia olive : kadang2 dalam memasak ni, ada lelaki masak lebey sedap.. berbanding perempuan.. knp ek?

iKhRam said...

cik cahaya : ada ayam..

iKhRam said...

princess pisang : masak kurma ayam..
kok ana, jgn la ckp mcm tu.. malu !!!!!

zakiranSiraj said...

IKHRAM: too sexy!

iKhRam said...

kieran : biar betul sexy.. singlet je kot?? hahaha

Azmer Lias said...

rajin masak?!

::FAIZ FARISH:: said...

masak ape tu?

Nulia said...

sedapnyer , resipi sendiri ke ???

iKhRam said...

Azmer Lias : tak la rajin sgt.. cuma kene masak sebab nak makan kan? hahaha

iKhRam said...

FAIZFARISH : kurma ayam

iKhRam said...

Nulia : bukan.. resepi kawan.. hahaha