I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 24, 2011

INTERIM


INTERIM ??
Apa kebendenyer tue ??
SIDANG MUHASABAH INTERIM PRAKTIKUM
maksudnya..
semasa melalui latihan praktikum di sekolah..,
unit praktikum akan mengadakan satu hari
untuk bertemu dan meninjau perkembangan guru-guru pelatih..
..
INTERIM yang menakutkan ??
memang menakutkan !!
lebih-lebih kat MEJA 10 tu... seram sungguh !!
sebab INTERIM ni bagi aku seumpama pemantauan !!
sebab kesemua hasil kerja-kerja guru pelatih akan disemak..
diperiksa satu-satu..
terutama :
  • buku rekod pengajaran
  • buku laporan praktikum
  • penulisan jurnal
  • dan yang paling menakutkan ialah.... portfolio praktikum !

apapun aku antara orang-orang yang terselamat dari pemantauan tu.. semuanya lengkap !!

p/s - ceramah sebelum pulang sangat menarik !! namun yang sedikit mengecewakan kepala aku pening sampai ke hari ini sebab terlalu kerap berulang alik dari balik pulau ke maktab yang mempunyai jalan yang berliku-liku..

.

4 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

baru prasan, lawa glases kau

IMANSHAH said...

wooo macam2 ada skrg ya..zaman saya takde pun..huhu

asna ashraff said...

selamat menulis buku record. haha nnt balut cantik2 buku record tu :)

faiz: kau tak habis2 nak bodek org kan.

mia Olive said...

garangnya muka kita ikhram..