I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, March 9, 2011

Bulldozer


Asalnya kami datang nak hiburkan hati,
nak lepaskan tekanan dan keletihan sepanjang hari perjalanan..
semua orang ingat tempat ini tenang, bukan ??
yer.. memang tenang
dengan hutan paya bakau disekeliling kiri dan kanan..
ikan belacak muncul merata-rata dari lecak berlumpur..
beburung putih sekumpulan terbang beriring-iringan
langit mendung nan menjingga..
semua itu memukau mata yang memandang..
..
tapi bulldozer yang menambak pantai itu jugak yang kami kerumunkan..
hahaha..
kalau dah seronok tu,
kenderaan besi buruk macam tu pun boleh jadi mainan..
hahaha..
..

5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

nice picture... hehehe

iKhRam said...

faiz farish: hehehe.. over kan? tp apa nak buat... hahaha.. hepi sgt time tue..

IMANSHAH said...

salam

wah seronok org muda jalan2 je

iKhRam said...

IMANSHAH: masa boleh jalan ni, biarlah dpt lihat semua perkara.. nanti bila masa mencemburui, terpaksalah mengadap satu dua perkara,.. masa tu mesti jemu nak melihat mcm2..

Nulia said...

wah , nmpaknya ikhram and the gang mcm dah desperate sgt smpaikn bulldozer jd gmbr latar blakang .... ^_^'''hmmmm