I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 5, 2011

Dulu Berduit Banyak .. Kini Hanya Berduit Sahaja..


hujung minggu..
hari kebebasan untuk aku..
waktu inilah aku melayan nafsu diri..
setelah berhari-hari diamuk kesibukan praktikum..
..
hendak membeli belah
hanya yang berpatut-patut..
tapi ada ketika,
semua pantang larang itu terpaksa aku langgar..
aku lebih sayangkan diri dan perasaan aku..
dari membelenggu diri melihat, melihat dan terus melihat..
hahaha..
..
apapun..
kawangan masih terkawal..
"murid-murid..
jangan risau..
duit cikgu ada untuk tasksheet anda, yer? "
hahaha...
..

14 comments:

IMANSHAH said...

wah makan apa tu

iKhRam said...

IMANSHAH : makan mee kari kat OLD TOWN!!.. sedap tp tak sesedap kat rumah..

princess pisang said...

ujung mggu kne jln2 gak..
xkn nk ngadap LP je kn?

p/s: rancang pbelanjaan anda :)

Bento Sensei said...

ceh..kt umh mkn telur je..haha

Bo0lat's Heart said...

Mengajar Pendidikan Khas lg byk pakai duit~ huhuhu~ Mcm mne pn diri perlu dilayan, duit boleh dicari kihkihkih~

maicher said...

bagos la cikgu ni.

ada bajet tok tasksheet student!

mia Olive said...

wahh...jelezzzznya...weekend kita dh burn smlm...

iKhRam said...

princess pisang : kene jalan2 jugak kan? kalau tak mesti tak best study kat maktab..

iKhRam said...

Bento Sensei : hahaha.. kat umah citer lain... hahaha.. muka ni pun dah mcm muka telur dah!! ni mcm tau2 jer.. pasang spy ke aper?

iKhRam said...

Boolat's Heart : setuju.. kalau tak digunakan utk diri sendiri.. last2 duit tu tetap jugak habis kan?

iKhRam said...

maicher : duit tasksheet itu perlu... tu dah termaktub dlm elaun.. hahaha

iKhRam said...

mia olive : burn?? awat cek?

Nulia said...

seronoknya dapat hang out dgn kawan terutama seklai dlm kalangn guru , mesti byk topik yg boley dbincngkan ?
hehe ^_^

iKhRam said...

nulia: seronok jugak.. makan pun byk.. shopping pun byk.. duit keluar pun byk.. hahaha