I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday # 5 Kami Guru Malaysia in Future.


.

32 comments:

Aman Ibrahim said...

pon pon pon~
tumpang lalu kat sini jap, lama duk singgah blog cikgu haha..
Smart picture cikgu..
ikhlas menjalankan tangungjawab okay.

p/s: Nak Aman nyanyikan lagu 'Kami Guru Malaysia' x??

iKhRam said...
This comment has been removed by the author.
z said...

selamat tengah hari cikgu :)

princess pisang said...

segak+manis para bakal guru ni..

sape kawen dlu agak nye......??

hehe

IMANSHAH said...

cikgu2 generasi baru

pembaris said...

dah lupa lagu ni...maklumlah selalu dengar masa hari guru saja

ZWAN SABRI said...

Persahabatan yang mungkin boleh diibaratkan seperti air dicincang xkan putus... ;)

delarocha said...

kalau macam ni punya comel cikgunya, tentu dulu aku rajin pegi skolah :-)

suha said...

selamat pagi cikgu!(^_^)

cha zainol said...

tajuk entry buat aku rasa nak menyanyi lagu guru msia. sem ni nak nyanyi puas2. esok posting srtahun sekali baru nyanyi =='

ghost writer said...

nak suh pilih mana satu bakal cikgu yang menawan hati ker ikhram..?hihi

jangan marah..WW utk orang redakan kemarahan..haha

Sally said...

Suka tgk fresh faces yang akan mewarnai dunia pendidikan tanah air..

Salam perkenalan..

Elie Lily said...

cikgu suka main bola..hari-hari cikgu main bola! :D

Hans said...

eh
ko cikgu ke?
aku tak percayaaaaaaaa
ahhh tidak
ini dusta
hahahahaha
hai cikgu ikhram

Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

iKhRam said...

Aman Ibrahim : terima kasih kerana lama singgah.. kesian kat dia, jadual padat kan?? hahaha..

iKhRam said...

comment delete ?? hahhaa.. td testing saja..

iKhRam said...

z : selamat tengahhari jugak..

iKhRam said...

Princess pisang : manis kan?? sapa kawen dulu..?? sapa2 je la yang dah ada kapel sekarang..

tp rasanya cik diya dulu.. hahaha

iKhRam said...

IMANSHAH : pelapis baru yang berjiwa kental dan insyallah.. lengkap semua aspek sebelum dihantar berkhidmat..

semoga kami bakal cemerlang mewarnai dunia perguruan dan pendidikan di malaysia..

doa2kan yer !

iKhRam said...

pembaris . Lagu 'Kami guru Malaysia' ni adalah lagu yang paling bermakna dalam hidup sya sejak dari zaman persekolahan lg.

lagu ni bgai ada satu semangat. Kalau dulu mampu menangis bila melihat cikgu2 menyanyaikan lagu ni.. semangat dtg dgn tiba2..

iKhRam said...

ZWANSABRI : Zwan suka melihat dari sesuatu yang lain. Suka kelainan yer.

yup ! persahabatan lima tahun ni adalah yang paling sukar utk dilupakan.. kami suka gembira susah senang duka, gaduh benci dan segala-galanya.. kami kongsi bersama sehingga menjadi sebati.

iKhRam said...

delarocha : cikgu dulu tak comel2 ker?? hahaha...

iKhRam said...

suha : selaamt pagi suha !

iKhRam said...

cha zainol : jom kita nyanyi.. kita nyanyi sama2 k?

iKhRam said...

ghost writer: pilih la mana2 yang perkenan.. nnt saya usahakan yer !! hahaha

iKhRam said...

Sally : kalau suka alhamdulillah.. harap kedatangan diterima dgn baik oleh semua ahli masyarakat. hahaha

iKhRam said...

Elie Lily : cikgu suka ... tido.. jom kita main.. hahaha

iKhRam said...

Hans ; knp tak percaya..?? hahaha

hai Tun Hans.. hahaha..

Khairul Antasha said...

hehehe....nak jd cikgu..hehehhee

iKhRam said...

jom kita sama2 jadi cikgu.. yezza!

amir aizat said...

nak jadi cikgu! hehe

iKhRam said...

AMIR Aizat : jom.. kita sama2 jadi cikgu yer..