I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 12, 2010

Dating @ Mc Donald


Hahahaha.. Hari ni aku ajak Fatin kuar date dgn aku secara paksa rela.. kesian budak tu, kene kacau time study.. wakaka !! Cakaplah beribu2 kali pun tentang keburukan makanan produk Mcd nie.. Akhirnya, aku terpaksa juga menuruti tuntutan selera nafsu aku.. dari burger, kentang, aiskrim, nuget dan macam2 la.. semuanya aku suka.. sampaikan sosnyer pun aku puji.. memang sedap..!!

Teringat masa kuar dating dgn bekas kekasih dulu.. hahaha.. satu hari tu, kami decide nak makan kat Mcd.. masa tu, saja jer aku nak menduga kesabaran dia.. sepanjang waktu makan, aku hanya mendengarkan lagu2 kat mp3.. hahaha.. sedikit pun aku tak pedulikan die.. dalam hati sebenarnya aku risau jugak.. mana la tau tetiba dia campak kerusi mcd tu kat aku ker? dia curahkan air coke kat aku ker? mcm2 la.. tp aku fikir balik.. masa bila lagi nak uji.. masa makan ni la.. dia dari mula sampai abis makan, terpandang2 jer muka aku.. aku tunggu jugak bila dia nak tegur.. tp sekalipun dia tak tgur.. memang dia sabar.. hahaha..

Tp sekali tu jer aku buat mcm tu.. selebihnya aku lah yang jadi penglipur lara yg baik untuk dia.. yg sgt2 menghiburkan.. hahaha... tp itu kisah dulu yg masih segar dalam ingatan dan masih seronok utk dikenang.. aku malas untuk membenci2.. baik ingat2 perkara yg indah kan? hahaha..

Sedang enak2 mkn2 td.. terserempak dgn gadis macho aku itu.. hati berdebar, tp still terkawal.. dia tetap cantik pada pandangan sekilas aku tadi.. tp bukan sebab itu yang buat aku gembira.. aku gembira dgn kata2 adik aku sebentar td.. Yahooooooooooooooooo !!!..

Adik aku memang best la..! Aku percaya kat ko, dik... hahahaha...


p/s - baru aku perasan adik aku ni dah besar sekarang... dah makin cantik aku nampak.. cuma kene hias sket je mata tu.. nnt abg beli eye liner maybeline tu k? biar cantik sket.. hahaha..!!


No comments: