I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, November 3, 2010

'O' ... Itu Bulat !!

"oo..."
"oo.. bulat "
"p, q, r, s, t, u... "
"v, w, x, y, z "
'Pndi.. anak spe la ni.."
Yang biru itu aku dan yang pink itu dia...
Hari ini menginjak hari yang ke 30 aku mengenali gadis macho itu.. setelah aku mengetahui diri dia telah dimiliki... hanya sekali itulah aku ternampak kelibatnya.. itupun sekembali dia dari dewan peperiksaan.. aku hanya memandang dari jauh.. sekejap cuma.. itupun dia berlari2 anak bergerak pantas mengelak diri dari dibasahi hujan.. melihat gayanya menutup kepala dengan kedua2 tangan.. sangat mengujakan.. aku kagum melihat gaya dia.. manakan boleh dia tutup keayuannya dengan hanya berambut pendek itu..
Walau sejauh mana aku elakkan diri aku dari mengingati dia.. aku gagal.. dia juga dalam fikiran aku.. aku mungkin tidak lagi mengharapkan dia seperti dulu.. tp untuk melesapkan dia dari ingatan.. itu adalah mustahil.. awal2 dulu mungkin aku boleh menjarakkan diri.. tp akhirnya aku tidak boleh.. memang tidak boleh..
Aku mengaku, memang aku ambil berat akan dia.. dia menghiburkan.. dan dia penting bg aku.. walaupun aku bukan sapa2 pada dia..
pada satu huruf itu.. biarlah aku memberitahu.. aku merindui mu..

No comments: