I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 25, 2010

Award..!!

Inilah kali pertama award yg saya dpt ..
drpd dua blogger yang amat2 mempengaruhi saya dalam bidang blog ini..

1. cik gadis ( http://thecuteprincess.blogspot.com/ )
2. adik nana ( http://nanaaohdear.blogspot.com/ )


Menurut cakap2 diorang ni.. aku kene la bgtau 7 perkara yang wajib korang tau pasal aku..??? alamak.. terpaksa la aku berfikir jap.. jap k? nak fikir.... ( mak panggil urut kaki dia jap dalam jangka masa 15 minit...!! )
okey...
  1. Aku adalah seorang yang sangat mudah ketawa.. sekiranya aku ketawa dengan kuat itu tandanya ketawa yang biasa2.. tetapi sekiranya aku ketawa dengan menutup mulut dan tidak mengeluarkan bunyi.. itulah adalah tanda aku benar2 geli hati dengan keadaan.
  2. Aku gemar mengumpul barang2 yang memberi nilai sentimental kepada aku walaupun benda itu tidak berharga sama sekali.. contoh, helaian penutup yogurt yang mempunyai tarikh expired sama dengan tarikh lahir kawan.. setin coca cola sebagai lambang kenangan aku bertemu kawan, sekeping syiling terbakar, tanda aku tertipu dengan seorang penjual buku...sekeping resit makan kat kenny rogers sempena besday yang aku jadikan penanda buku dan macam2..
  3. Aku akan tenang bila mendengar lagu2 nyanyian Dato Siti Nurhaliza.. hal ni semua orang akan tau sekiranya mereka mengenali aku tak sampai pun dalam tempoh 5 jam... keje gila yang pernah aku buat sebagai peminat beliau ialah berjalan kaki selama 1 jam 15 minit semata-mata untuk membeli kaset Prasasti Seni.. malangnya dalam tempoh itu aku berjalan dalam hujan yang lebat...
  4. Tidak mempunyai sebarang lesen kereta..dan memulakan pelajaran menunggang motosikal pada usia dua minggu sebelum genap berumur 17 tahun...
  5. Mempunyai sensitiviti daya sentuh yang tinggi pada kulit dan hati.. jadi, jarang badan ini boleh disentuh sesuka hati.. dan hati agak mudah disentuh bila menonton filem yasmin ahmad..
  6. Aku tidak boleh tidur dalam keadaan gelap.. jadi, aku memerlukan cahaya yang optimum ke maksimum untuk tidur sebagai pembekal tenaga.. hahaha.. perkara ini mendatangkan masalah kepada mana2 rumate saya semasa di hostel...
  7. Seorang yang tidak merokok dan tidak akan mencuba untuk merokok.. dalam hati hanya menyumpah seranah perokok kerana sama sekali tidak mementingkan kesihatan aku sebagai persekitaran..

sebenarnya byk lagi..
seterusnya ingin la rasanya menghadiahkan award ini kepada :

sarah zulk
cha zainol
(... cukuplah 2 orang..!!)


2 comments:

sarah zulk said...

haha.. trimas kawan.. =) suke suke suke!! tag terbaik dr ikhram.. =D

safura zahari said...

congrats.