I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, November 18, 2010

Hari 47 Aku Buntu

Cukuplah dengan kisah semalam..
tak cukup dengan kepala aku yg agak serabut dgn kisah mak long kini memikirkan kisah aku dgn gadis macho aku pulak.. aku pun tak faham kenapa jalan sukar ini jugak yang aku pilih...??
Secara jujur sudah hampir tiga hari aku gagal menghubungi dia.. tak cukup aku mencuba dgn bermesej... aku call.. tp semuanya gagal.. berkelarah otak aku memikirkan dia dan aku cuba mencari dimana silap aku.. dimana salah aku.. sehingga akhirnya aku biarkan semuanya berlalu begitu sahaja.. kini akulah yang wajar menenangkan diri..
Sehingga malam tadi.. dia akhirnya membalas pertanyaan aku.. Di dalam mesej sempat dia mengucapkan selamat menyambut aidiladha kepada aku yg sebenarnya musnah.. tp ucapannya berjaya memujuk aku.. alasan dia membuat perjanjian dgn kawannya untuk tidak menghubungi aku buat aku rasa aku ini diletakkan di tempat paling teruk rasanya.. di mana silap aku yang membolehkan kesan persahabatannya terjejas.. sahabatnya cemburu dgn aku?? logikkah semua ini...
Seperti biasa, aku menelan kesilapannya bulat2 kerana aku sayangkan dia.. aku terima kata2 maafnya yang bersungguh2.. dan aku pegang janjinya untuk tidak melakukan perkara yg sama lagi terhadap aku lagi..
Gadis macho, kali ini bukan rambut pendekmu yg jadi igauan aku lagi.. tp hatimu yg ingin aku miliki.. hatimu yg jauh terperangkap dalam kotak kaca yang sukar utk aku curi.. terlalu sukar..
p/s - hahaha... aku bukan laki jahat lagi...! wakaka.. pagi ini aku berbual dgnnya seperti biasa..

2 comments:

panadol lagi said...

kdg2 Tuhan turunkan hujan di petang hari,kerana hendak hadiahkan kita dengan pelangi.
:) syumm skmo ikram !

iKhRam said...

hahaha.. senyum jer nie..