I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 5, 2011

'Memey'



Hari ni duit turun dari langit. Tapi asalnya semua datang dari Tuhan. Tuhan yang Maha Esa. Hahahaha... Elaun dah masuk !! Yezza !! Beberapa hari yg lepas, aku berhajat nak kan pemain mp3. Sebab aku selalu perlukan muzik dalam apa-apa saja situasi. Muzik adalah penenang hidup aku.


Akhirnya, setelah berkolaborasi dengan Encik Fuad dan akak Fatin, aku kuatkan juga semangat untuk membelinya satu. Warna merah. Comel. Dari pandangan pertama lagi aku sudah tertarik. Bukan aku saja , tapi nampaknya semua sukakan warna merah ini.


Pemain MP3 ini. Aku namakan dia 'Memey'. sebab dia warna merah. Me- me- rah. Memey. Cute, comel. Licik, Merdu. Semoga 'Memey'ku ini bakal menemani aku setiap masa. Dan aku harap, 'Memey'ku ini tidak seperti wanita lain. Yang boleh menipu.


Abby Abadi jangan anti dengan aku, k? Sebab baik dgn 'Memey'. Ni Memey yang baik k? Bukan yang lagi sorang tu.. hehehe..


'Memey' I love U very Much !!

.


p/s - Abg Fuad beli lensa DSLR, akak Fatin beli Polaroid. Dan aku ada 'Memey'. Sejak kebelakangan ni agak sibuk dan aku tak dapat nak buat apa-apa...

.

5 comments:

ckLah @xiiinam said...

Dengar cerita, tahun ni tahun akhir kerajaan beri elaun kepada penuntut IPG ya? Maksud ckLah, untuk KPLSPM. Dengar ceita dari kawan yang baru hantar anak ke IPG.


Sebenarnya, anak sulung ckLah pun dpt IPG Raja Melewar 26 Jun lepas, macam yg ckLah cerita dalam entri http://xiiinam751.blogspot.com/2011/05/tiba-masanya-kita-berjauhan.html

Dr. Fifi Foodie said...

bestnya bestnya sony eh? how much?kenapa x state harga skaliii

zazaw said...

aku pakai sony yg lame jer sir
mase tu terminal wat sale
rm100 je
pehh

suha said...

hehe nape tak namakan suha?(^_^)

logorithm said...

Bukan ker Norman Hakim yang sepatutnya jeles? Hehe...

[18PGSX] Logorithm's Wordless Wednesday #5

[U] Logorithm buat logo baru untuk fan page EqbalZack.com!