I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 2, 2010

Berkelah @ Wad..!!


ada masa seronok jugak macam nie..
kebanyakkan kita dtg ke wad dgn muka yg sedey2 jer..
tp kitaorang masuk wad,
siap berkelah lagi.. bentang tikar..
meratah lauk pesakit..
lauk ayam perap,
bila dikongsi menjadi sedap..
makan waffle..
makan dadih..
makan nasi lauk gulai emak masak..
kegembiraan ini kami kongsi bersama..
adat menziarah orang sakit,
kini bukan diiringi dgn tangisan yang mendayu2..
meruntun hati dan menyedihkan pesakit..
tetapi dengan senyuman dan kegembiraan
yang menenangkan pesakit dan memberikan semangat
supaya menjadi kuat dan tabah..
dan cepat sembuh untuk kembali pulang dgn sihat walafiat..
p/s- bg aku tangisan tanpa berusaha berbuat apa2.. seolah-olah satu dosa yang besar rasanya..

7 comments:

ANATI SOKI said...

berkongsi makanan yang sikit mmg buat makanan tuh jd rasa cm sedap giler.. hehehe..best!

panadol lagi said...

rumate ku !!!

Tomato Gurl's Life said...

meriahnya pi melawat kat wad...mcm2 jenis makanan ada..semoga cepat sembuh!

p/s; seminggu cik tom tak online..skang sesi balas jejak komen!

sofianadia said...

hehehe...
nk ikot!! nk g jgk...
erm...:(
moge maktam cpt smbuh...
dan kluar ngan slamat...
miss all of u...

afzan said...

wah perlu di amalkan macam ni

Qamarul said...

adik tak ajak abg bekelah pon... ha3

~~faizatul akma~~ said...

wah..same r kite...saye pon berkelah kat wad aritu..hu3x...=P smg cpt sembuh...=)