I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, December 25, 2010

No Pizza !!


Mesti dalam ramai2 yang tengok semua menu kat atas
tersengih2 kat aku..
tertanya-tanya..
mana pizzanya..?? mana pizzanya..??
kali ni aku jadikan spageti sebagai menu utama..
tentang pizza.. itu tidak penting..
yang penting.. ucapan terima kasih kepada mr. zarien
yang sudi membelanjakan aku semua ini..
terima kasih..
dalam sudut hati yang terdalam.. aku amat2 menghargainya..
selepas itu dia terpaksa pulang ke rumah
menelan kesesakan yang teruk pada malam krismas..
.
hepi merry christmas
kepada rakyat Malaysia yang menyambutnya
.

10 comments:

ZWAN SABRI said...

Same goes to me..
klaw zwan pegi pizzahut,
zwan pown x pesan pizza..
zwan akan pesan spagethi.. HAHA

Qamarul said...

adik g pizza hut tak ajak pun..

princess pisang said...

sdp wehh..tliur aku tgk..
aku jg pegi pizza hut utk mkn piza..
aku ske mkn pasta..hehe

ANATI SOKI said...

anat baru mkn pizza kelmarin je!! hehehe..saya kuat mkan!

afzan said...

jadik org italian nampak.. hehe

iKhRam said...

zwan sabri : ooo.. rupa2nya ada jugak orang yg sama dgn perangai kenalan saya seorang nie.. hehehe..

iKhRam said...

qamarul : mak ckp tak payah bawak abg.. sebab ari tu g singapore sikit pun tak minta kebenaran die..

hahahaha!! tu la len kali jgn lupakan keluarga tau !! hahaha.. gurau2 k?

iKhRam said...

princess pisang : hahaha.. klau dgn kok ana.. semua kita makan kan?? hahaha
teringat prosperity

iKhRam said...

anati soki : saya pun kuat makan jugak..

iKhRam said...

afzan : mr. afzan... makan je macam orang itali... tp selera ni tetap jugak selera malaysia.. lepas sampai umah tetap makan lauk mak masak.. hahaha