I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 8, 2010

Bila Air Mata Ini Mengalir..

Malam ni sungguh2 aku mengalirkan air mata..
Sapa cakap senang jadi abang, jadi anak, jadi lelaki... Untuk cuti semester ni aku dah pasang niat nak jadi anak yg baik.. jadi manusia yang baik, yg bertanggungjawab.. walaupun cuti semester kali ni aku tak berduit.. aku tetap berharap cuti kali ni adalah yang terbaik bagi aku... Jadi sejak cuti aku tak ke mana2.. melainkan duduk kat rumah.. aku sedar aku memang patut duduk kat rumah...

Aku dah buat yg terbaik..
Aku sentiasa berusaha menjadi yg terbaik untuk kebaikan semua.. utk kebaikan SEMUA.. Cuti kali ni aku tak fikirkan diri aku.. aku utamakan yang lain.. tp td apa yg berlaku amat2 mengecewakan aku.. Secara jujur aku benar2 kecewa..

Aku mencuba menjadi yg terbaik... Namun yang aku usahakan selama ini. kini dah tiada maknanya lagi.. Carilah di luar sana jikalau terjumpa ada yg lebih baik dari aku...
Untuk hari ni dan esok2nya.. usah lagi kau panggil aku 'abang'...

7 comments:

panadol lagi said...

nape ni ikram.??
sabarr ya.mcm mna pun,air dicincang xkan putus.
so chill dlu. :)

syrupmasin said...

iKhRam asal nih doe..jgn lah sedey2 ;)

Ain Tralala said...

menangislah puas2 keyh, moga2 beban 2 berkurang :)

Qamarul said...

adik.. camtue laa beban yang abg rase menjaga kou selama nie..

Budak Hati said...

sabar bro...

iKhRam said...

panadol :ok jer ni.. chill...!! hahaha

syrupmasin :dah x sedih dah x sedey.. tgok kamu dah ok dah..

Ain Tralala :ok.. dh puas.. nak senyum balik cam besa..

Qamarul : need u bro.. hahah.. saje gurau! skrg dah faham beban abg jaga adik.. kah kah kah

Budak Hati : sabar... ok jer ni bang fuad..

~~faizatul akma~~ said...

erk..ikhlaskan hati dalam membuat segala pekerjaan dan sabar...insya'allah..sume akn jadi lebih baik..sabar ek..=)