I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 17, 2010

Parti Spontan


Semua yang berlaku di atas adalah spontan..
tanpa ada sebarang perancangan..
kalau bukan angkara abah..
sudah tentu majlis seperti ini tidak akan berlaku hari ini..
tak sangka..
dalam menempuh usia 22 tahun ini..
aku diberi peluang untuk diraikan sebegini..
dinyanyikan lagu selamat hari lahir dan meniup lilin di atas kek..
hahaha.. aku dilayan bak kanak-kanak 4 tahun lagaknya..
hahaha...
namun aku jalani dengan penuh selamba..
kerana aku bahagia
peluang sebegini bukan sentiasa diperoleh..
.
terima kasih kepada semuanya yang hadir..
tak sangka kawan2 aku semuanya berumur 13 tahun ke bawah..
hahaha.. !!
apapun kalian memang best dan aku sangat menghargainya..
pada mereka la hiburan aku sehari-hari..
dan pada mereka lah..
aku rasa diri ini dihargai dan disayangi..
kepada abah..
terima kasih dengan kejutan ini..
kepada mak
terima kasih kerana sanggup menyediakan juadah..
kepada fatin..
terima kasih membantu menjayakan hari lahir abang..
kepada iman..
terima kasih dgn hadiah pemberian..
itulah hadiah yg paling abg seronok menerimanya..
abg hargai pemberian dari hasil tabungan iman ini..
kepada atuk,
terima kasih sudi membacakan doa sejahtera kepada majlis hari ini..
panjang doa atuk tadi..
insyaallah semuanya direstui-Nya penuh rahmat
dan yang lain2.. terima kasih byk2..
harap2 semuanya selamat dan seronok..
.
kepada kawan2 di luar sana
terima kasih dengan ucapan selamat hari lahir kalian untuk aku..
sgt2 menghargai..
aku sgt bahagia pada saat ini..
kerana merasakan diri ini disayangi, diingati dan dihargai..
terima kasih..
.
walaupun masih tidak percaya..
tapi hari ini adalah yang terunik dalam hidup..
meniup lilin di atas kek.. serta memperdengarkan nyanyian lagu selamat hari lahir..
pada usia 22 tahun.. hahaha (gelak sendiri)
wow, indahnya..!!
.
apapun hakikat menyedarkan diri..
aku harus tinggalkan hari semalam..
yang indah perlu menjadi kenangan terindah..
hari lahir yang ke-22 aku tinggalkan
dalam memori yang tak mungkin akan aku lupakan sampai bila2..
..
(ada titisan air mata saat ia mengalir melintasi senyuman ini)

7 comments:

ZWAN SABRI said...

parti hari lahir ek?
banyak jugajk dapat adiah..
bukakla adiah tuu..
maq tengok.. HEHE..

zacky ~786~ said...

whoaaa

syrupmasin said...

haha..bestnyeeeeee..selamat 22 tahun :)

sham said...

x sebut pun nama abg kan..
huk3..

princess pisang said...

wahh rmai nye bdk2..hehe..
umur dh 22,prangai pn kne la matang sket kn..
tp ko still adik dmata kteorg..haha

Tulip said...

happy besday

maicher said...

happy belated birthday yea. :)