I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 21, 2010

UNO Stacko !!


UNO Stacko.. !!
binaan yang kukuh asalnya..
dari teguh kemudian menjadi rapuh dan longgar..
lantas kian meninggi serta menjulang2 ke puncaknya..
akhirnya rebah jatuh ke bumi..
.
namun kasih sayang aku kepada si cilik ini
tidak pernah rapuh.. sebaliknya semakin meninggi..
comelkan si cilik ini.. Adilla namanya..
aku fikir kecomelannya buat hati aku senang..
kelincahannya buat diri aku berasa girang..
aku sangka dia yang akan meruntuhkan binaan yang sama2 kami longgarkan..
rupanya tidak..
aku yang meruntuhkan..
bijak jugak si gadis cilik ini..
dan sepanjang petang ini.. aku habiskan masa bersamanya..
menajamkan mindanya agar tahu mengatur strategi ..
supaya sentiasa membangun dan berada di puncak cita2..
abang ikhram sayang dilla..
"sayang sangat2 beribu2 lemon.. hehehe.. !!"
.

15 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, comeynyer gurl tuu..
Sapa ek dia? Nak bekenalan ngan dia boleyh?
HEHE..
btw, btol tu btol.. benda yang slalu kita julan2 tu la akan memalukan kita..
HUHU..

iKhRam said...

hahaha.. nak berkenalan??
jgn.. kami dah bertunang.. hehehe..

sebab tu bersederhana itu penting.. berbuat baik biarlah berpada2.. insy mr zwan.. selagi kita beringat kita akan sentiasa berada di landasan hidup yg betul..

syrupmasin said...

ahhh..gile ta suke maen uno..kompem jatuh..

iKhRam said...

mana yang mula.. mesti ada pengakhirnya.. mcm tu jugak lah uno.. mesti lah last2 jatuh kan??

gempar bila jatuh.. hahaha!!

Eazy Izzuddin said...

yeah
yup
UnO, sgt besh bila main
comel nya dia
xD

shahrul said...

ouch . dah lame tk main benda ni. haha . cool

iKhRam said...

Eazy Izzuddin : memang best.. klau jatuh uno tu lgi best.. hahaha!!

shahrul : ye ker lama dah tak main.. jom kita main uno.. hahaha!!

princess pisang said...

adik angkt ko ke tu?

aah dh lme xmen bnde ni..sbb adik aku akn nanges kalo die yg jtuhkn uno..
tnsen je..

iKhRam said...

princess pisang : anak jiran sebelah rumah..
kitaorang dah rancang nak kawen rabu depan.. hahaha..

sekarang ni status kami tunangan orang.. hahaha

sarah zulk said...

wah.. main uno dgn tunang.. keh3...

Syafiq Rosli said...

hoho..lm dah xmen bnda alah ni..

iKhRam said...

syafiq : yang ada ni pun dah lama bersimpan kat almari.. tak berkeluarkan.. ni pun tetiba rasa cam nak main..

nulhazwany abdul malik said...

hehe adilla yang menang. comel betul die.

Sha Shakina said...

sgt comel. i suka sgt baby girl ni. teringat ank sedara i kt kulai. :)

Fxysche Nas said...

beruntungnye adik tu..jaga dye elok2..jd abg yg penyayang okieh..hehe