I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, May 17, 2011

Aku Fikir Hidup Aku Sentiasa Sempurna...??



"Man, aku give up !!"

"...shhh... jgn give up, enjoy !!"


..dan pasti setiap kali aku sedih.. aku akan mengingati ayat-ayat ini..!!

Gambar di atas,.. bila sekali aku tengok nampak sempurna.. dengan senyuman yang jelas.. tp bila aku ulang-ulang melihatnya, aku sedar ada banyak kekurangan di mana-mana..

Kehidupan aku yang begitu teruk sejak kebelakangan nie.. sgt sepi.. sgt pilu.. dan aku sedari, seorang yang telah melukakan, namun masih ramai yang mahu menjahitnya.. kelukaan itu lambat laun akan sembuh sendiri.. dan biarlah masa memainkan peranannya..


Aku masih masih mampu tersenyum manis.. semanis gula-gula kapas.. manis dan menyakitkan !!



Biarlah selepas ini, ucapan 'Good Morning' itu aku tujukan pada orang yang selayaknya.. biarpun itulah cebisan-cebisan kenangan terindah pada waktu dulu, yang boleh buat aku bersemangat dan tersenyum lebar sepanjang hari..!

.

p/s - aku sedang menonton SEX & AND THE CITY... dan perasaan aku sama seperti Carrie saat John @ Big membuat panggilan tidak mahu melangsungkan perkahwinan mereka... aku tonton dalam gelap..!! Tiada siapa tau aku sedang menangis melainkan anda..!! huhuhu... yer, ANDA !!

.

6 comments:

sarah zulk said...

hidup kan.. cmtu la

iKhRam said...

sarah zulk: bukan soal hidup tue!! tp lebih kepada soal kejujuran.. saya kalau jumpa orang yang tak jujur, saya akan menangis kerana terkilan !!

Anonymous said...

angin kus2 tu kekdg dtg tiba2..kemdian ia akan pergi..

iKhRam said...

orkidmanis : kalau la dia boleh pergi sebegitu sahaja... alangkah mudahnya hidup ini..

Puan Kutu said...

sabo2..hidup tak selalu manis...:)

iKhRam said...

Puann Kutu : yer puan kutu.. tak selalu manis... tp bila sekali pahit.. takut juga nak menelannya... terlalu perit nak sihat !!