I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 11, 2011

Sedetik Lebih



"Setiap lafaz yang dihembus.. setiap degupan jantung.. aku slalu memikirkanmu.. dalam sedar dibuai angan.. dalam tidur dan khayalan aku selalu memikirkanmu.. ternyata ku perlukan cinta dari dirimu sayang barulah terasa ku bernyawa..

Kasihku.. ku amat mencintai kamu.. kerana kau beri erti hidup.. ku kan terus mencinta sedetik lebih selepas selamanya..

Dikala penuh ketakutan dengan badai kehidupan.. ku bersyukur adanya kamu.. Biarlah kehilangan semua yang dimiliki di dunia.. asal masih adanya kamu.."

(anuar zain, 2010)


Lagu ni aku dedikasikan kepada orang-orang yang amat aku sayangi.. biarlah bagaimana kamu menghilang.. selagi wujud ingatan dipangkal hati, di dalam akal fikiran ini.. aku tetap akan menanti, menyayangi dan merindui.. jikalau ada air mata yang membasahi pipi memikirkan kamu.. itu adalah salah satu tanda aku pendamkan rasa sedih hati.. sedangkan di dalam hati penuh dengan harapan agar kau kembali.. menyinari hari-hari sepi..

.

p/s - entry ini bukan untuk bekas kekasih yer !! hahaha...

.

9 comments:

zacky786 said...

waa.. jiwang yer.. hehee..

kakyongnida said...

kalau bukan utk bekas kekasih habes tu utk sape??haha

::FAIZ:: said...

ala2 model gituw

sarah zulk said...

mustahil tapi sangat manis didengar.. lirik ni.. =)

iKhRam said...

nida husna : unutk sapa..?? adalah untuk seseorang.. dan rami orang.. huhuh

iKhRam said...

zacky ~786~ : sesekali zacky.. nak melayan perasaan... hahaha!!

iKhRam said...

hilmi : ape la yg awak tulis tu??

iKhRam said...

FAIZ FARISH : model?? tak kan kot? hehehe

iKhRam said...

sarah zulk: bahasa yg puitis memang nampak sukar.. tp hati kita pasti tersentuh olehnye kan?