I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 15, 2011

Sepetang Bersama Miss P'nut.. !!




MISS P'NUT ??

Adakah sefemes MIZZ NINA.. ??hahaha !! Tapi kalau kat sekolah, dia memang femes.. !! Aku dapat la rasa kebahangan kefemesan beliau kat sekolah.. Tapi perlu diingat, aku tak tumpang populariti die, yer !! Harap Maklum..! hahaha.. !! gurau2 jer.. huhuhu...

Miss P'nut merupakan teacher english kat sekolah tempat aku berpractikum tempoh hari. Kami agak rapat disebabkan banyak faktor. Mungkin dari gaya minat dan topik perbualan kami yang sama, menyebabkan kami mudah menyenangi antara satu sama lain. Lagipun dua-dua orang ni kuat tergelak la.. Aku cakap dia gelak, dia cakap aku gelak.. hahaha !!

Tapi serius, sesekali bersama dengan miss P'nut nie,.. rasa macam tengah berbual dgn selibriti Abibah Noor.. macam mana aku suka lakonan Kak Dibah kat filem2 Yasmin Ahmad.. mcm tu la aku menyenangi beliau.. huhuhu..!!

Semalam, dia ajak aku keluar lunch biarpun pukul dua baru bertolak..!! Jalan sesak.. !! Dari mula perjalanan berborak sampai la dah nak balik..!! Kami ke Queensbay Mall.. Asalnya aku nak makan McD.. (makanan favourite aku tue !!), tp dia tak bagi, sebab semalam aku dah makan dgn adik aku si fatin.. last2, g makan kat Secret Recipe.. jangan tanya menu apa?? Sebab aku makanan-makanan omputih ni memang failed !! tp yang penting memang best..!! siap makan kek, tue !!

Lepas tu sambil berbual.. kitaorang g bodyshop.. kemudian melepak lama kat borders.. lamanyer aku tak melepak kat sini.. Rasa keterujaan tu memang dpt dirasai.. apatah lagi dpt baca majalah kegemaran.. GLAM ! Dan sambil2 tu sempat tgok beberapa buku dekorasi yang best2.. aku dah aim dua buah buku dekorasi apartment yang sangat simple tp vouge !! tunggulah sem depan..!!

Disebabkan hari tu kitaorang telah menggemparkan bilik guru dengan isu TAKO TAO !! Aku dengan rasa bangga mengatakan kedai tako tao dah tutup, maka petang tu, miss p'nut bg aku rasa macam mana kesedapan tako tao tue!! memang best!!.. nak lagi !!

kemudian ke Sunshine sekejap.. jemput mr shamzuri dan mr haris.. g makan lagi !! makan tomyam pulak... Ya allah, masa ni perut aku memang dah full.. tp makan lagi ni.. sebab sedap sgt.. Miss p'nut order pulak tauhu sizzling.. tu pun sedap.. jadi semuanya habis dimakan.. campur dengan gelak ketawa yang tak sudah-sudah..

Kemudian miss p'nut hantar balik... dengan kekenyangan dan ditambah dengan beberapa keping roti siap dgn floss.. memang hari ni hari makanan sedunia.. tapi tak pe.. miss p'nut suka kalau kita kuar dgn dia, kita kenyang.. hahaha !!

Terima kasih miss p'nut !! Kalau la Tuan Haji (GPK Koko) tau nie.. apa kita nak jawab?? hahaha..

.

p/s - ini hadiah bear yg miss p'nut beri masa last day practikum.. comey kan? Nak bagi nama Hakim.. hahaha!! Boleh tak ??

.

.

1 comment:

Unknown said...

ikram: apa tu tako tao? tao cuisine ke? BTW, nak pergi BTN tak @damai resort terengganu. 28 may-1 jun ni..huhuhuhuh.sbb JPP tgh cr org ni