I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 18, 2011

Mood Peperiksaan !!




Exam !!!

Exam dan peperiksaan kembali lagi.. kembali menjerut tali perut aku buat kesekian kalinya.. peperiksaan kali ni antara kali ke sepuluh aku menghadapi peperiksaan di maktab ibu kandung yang tercinta ini..!!

Peperiksaan kali ke sepuluh ini tidaklah membebankan diri seperti peperiksaan pada kali yang pertama dulu.. waktu itu aku masih muda, kemudian dilambakkan dengan formula sains yg bermacam-macam jenis dan urusan kira-kira yang menyakitkan hati dan jantung..!! Aku hadapi jua..!! Namun peperiksaan kali kesepuluh ini lebih baik bebanannya.. hanya baca, baca, baca... dan baca..!! Akal dah lumpuh tp hati dan semangat masih ada..!! Itu yang penting... ! Usaha dan tawakal padaNya.. itu lagi penting !!

Mohon doa restu semua orang.. aku pasti ramai yang mahu melihat aku berjaya sebagaimana aku mahu melihat orang lain berjaya.. terutama kawan2 seperjuangan..!! Aku hadapi peperiksaan kali ini dengan budaya santai.. dan tenang!

GOOD LUCK... !!


Peperiksaan ke sepuluh ini dihiburkan dengan lagu-lagu puitis dan tragis.. hehehe !!

Sedetik Lebih - Anuar Zain
Kisah Hati - Alyah
Saat Kau Pergi - Vegetoz
Tahajud Cinta - Dato' Siti Nurhaliza
Unintended - Muse
Lewat Semesta - Randy Pangalila.
.
p/s - tengok..!! 'Hakim' pun temankan aku study...!! setia jer kan dia?? Hahaha...!!
.

8 comments:

kakyongnida said...

gud luck,,sama la kita

zazaw said...

yey dah merdeka...
gud luck sir

iKhRam said...

nida husna : terima kasih yer.. sama2 berjaya k?

iKhRam said...

zazaw : oo.. tak lama lagi.. sama2 la kita merdeka !!

Anonymous said...

all the best exam (:

iKhRam said...

nur dhiya' aida : terima kasih !!

::FAIZ:: said...

good luck

Sandra Azwan said...

Good luck with ur exam.....;-)