I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 17, 2010

12 Hari Aku Bingung

12 hari aku bukan lagi mencari.. tp menanti cinta..
Tak sangka hidup aku begini jadinya.. Dalam tempoh itu rutin makan aku betul2 terganggu.. sepanjang minggu ini aku tidak berjaya menghabiskan makanan yang sepatutnya aku habiskan.. aku tidak berjaya melelapkan mata seawal yg patut aku awalkan.. menghabiskan sepanjang waktu memikirkan makna bait2 puisi lagu.. inikah yang aku namakan penangan cinta.. jgn la disebut2 frasa tu.. boleh termuntah sisa mcd yg aku makan td bila mendengarnya..
Sebenarnya aku sendiri tak sangka akan menghadapinya.. percayalah.. 12 hari ini berjaya menukarkan rutin dan emosi aku.. walaupun secara luaran aku mungkin nampak seperti biasa.. tp khayalan akal ini buat fokus aku kalau tidak banyak.. pasti ada sket yg terganggu..
Walhal klau aku fikirkan.. die bukanlah terlalu istimewa pada siapa2.. tp bernilaikah die pada aku..?? Bilakah boleh aku ketepikan die walau sekejap.. aku mahukan rutin aku.. kesedaran aku yang aku tidak punya siapa2.. aku sendiri tak tau apa yang aku cari pada dia..
p/s - besday aku dgn die sama bulan ar.. hahahaha !!

2 comments:

Safini Yamin said...

betul n tepat sekali..
aku pun pnh mglami ape hg rasa..
rasa xtn2 arah la..
lama ag hg nk dpt rutin mcm dulu..
pecaya la..
sabaq la n0h..hehee..

~~faizatul akma~~ said...

aku pon pnh rase camtu gak tp lebih pedih kalo rase ditinggalkan...