I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 25, 2010

Rollerblade II


Hari ni tanpa dirancang2.. aku main lagi rollerblade.. hahaha!! best2.. kali ni asalnyer yang nak main adalah aku, Farhana Fauzi, Cik Madi dan Cik Masirah.. tp secara kebetulan ditambah lagi dgn kenalan lain.. Syafiq dgn Azwan.. bertambah meriah la gelanggang rollerblade ni.. Apapun main kali ni aku tak jatuh2 sangat macam dulu2.. Seronok main rollerblade ni walaupun kali ni aku main dengan keadaan yang tak berapa selesa.. kasut roda yang aku dapat macam dah tertanggal2 skru rodanya.. jadi aku sedikit tak stabil.. Madi yang kecik molek tu rupa2nya mmg ratu dalam acara ni.. gilo kan??

p/s - tq miss ina sebab blanja makan tengahhari td.. semoga Allah murahkan rezeki anda kerana telah mencuba menggembirakan hati saya.. bykkan kita borak2 td..???

3 comments:

Budak Hati said...

sape ina?pada tak belanja ak

MissyNursy ♥ said...

huhu..teringin nk main roller blade..tp bile teringat peristiwa main ice skating kt sunway, rasenye xsanggup dh kot!!xreti!! haha..

princess pisang said...

blnje mkn dkt mcd tu ke?sape weh?