I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, October 14, 2010

10 Hari Aku Keliru..??

Hari ni sudah 10 hari aku mencari cinta...
Hidup berahsia macam ni buat hati aku seperti terpenjara.. ada masa die berjalan melintasi aku.. duduk menghadap aku.. matanya terpandangkan aku.. tapi malangnya dia tak mengenali aku.. dan aku bagai tidak boleh berbuat apa2... Adakala die bertnyakan perihal aku semasa membalas mesej.. tp aku merahsiakan lagi..
Ramai yang menyokong dan ramai pula yang tidak bersetuju dgn pilihan aku kali nie.. dan aku tau sebabnya.. Apa yang Nadiya Khalik ckpkan tu ada betulnya.. tak mungkin gadis begini yang aku ingin tunjukkan pada mak dan abah.. tp aku menyukainya.. ada masa kata2 Farhana Fauzi ada benarnya .."walaupun die macam 'tu', tp dia ada tarikan yang buat orang terpandang2kannya.."
byk sebenarnya yang terpaksa aku fikirkan lebih dari perasaan ini semata2.. adakah ini mengajar aku supaya membuat pilihan yg terbaik dalam hidup..?? Mak abah, maafkan abg.. abg membuat pilihan yang sukar..

4 comments:

Safini Yamin said...

sgt menarik..
jgn pts asa..
cayok2..=)
cepat la brtndk..
nk taw endg nie..hehehe..

iKhRam said...

nak tau ending..?? ntah2 kene reject.. hahaha

Budak Hati said...

ikram
apa nk kisah kata owg
pasal lain2 tu ble diubah
kalau ang dapat de
ang berjaya ubah de
ang dah wat benda yang bagus
bak kata safini yamin
cayok2! gambate

iKhRam said...

seperti cinta yang lalu.. ingin sekali mengubah insan yang dicintai.. namun kali ni lebih2 lagi untuk mengubahnya.. namun dalam hati tetap menerima die seadanya..
tp masalahnya, mahukah die tu ikhram yang ubahkan.. ?/