I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 24, 2010

Burger King !!



Inilah kali pertama nak makan Burger King
selalunya aku mmg taksub dgn mcd
sampai ada satu ketika, 5 hari berturut aku makan mcd
kenyang cacing2 dalam perut aku..
kali ini aku pergi makan dengan perasaan yang sgt seronok
melihat redupnya senja..
seperti merenung keredupan hati aku..
jiwa yang sepi bertukar wajah
dengan adanya kawan sekeliling..
aku tak lagi sunyi..
oh burger king..!!
aku tak dpt menipumu lagi..
kau bukan pilihan aku
sebab mcd lebih bijak menawan isi perut ku..
boleh aku tinggalkan kau
dengan kenangan hari ini..
terima la hakikat
seperti aku menerima hakikat diri aku
seorang tapi masih BERTEMAN-TEMAN !!

p/s - tq kepada abg fuad, cikfatin, nadiya khalik, farhana fauzi, adik eina TESOL, bella mitchi, dyana zulaikha, cik rabiatul adawiyah, nur intan KPLI, cik pinie, cikpelangi malam, kak tiqah mansur, syuhada attarmizi dan ramai lagi.. sentiasa ada dan ikhram amat2 menghargainya.. kepada adik fatin.. maafkan abg.. abg berkasar semalam.. apa2 terjadi pun ko lah perempuan yg akan abg rujuk dulu lain kali.. k?


4 comments:

princess pisang said...

wah bes gile korg..
nnti sem dpn lps dpt elaun bwk aku g sane ok?
aku bosan dh ngn mcd..hahah

hehe jgn riso ikhram, kteorg mmg kwn ko smpai ble2 selagi ko x tikam dr blakang..

iKhRam said...

hahaha.. tumpul aku ni na.. tak mampu nak tikam.. tp klau buar salah mesti akan ada yang menegurkan.. itulah yg baik tentg kelas kita.. kita ckp belakang pasal org.. org ckp belakang pasal kita.. kita ckp depan, orang ckp depan pasal kita.. klau kita tak ckp.. tp orang still ckp.. itu yg yg pelik..?? hahaha

Amy Syaquena said...

salam...

Amy jarang lepak burger king ,tapi bile tengok gambar macam terdengar2 je suara memanggil dari burger king...

jemput ke sinar raudah ye...

iKhRam said...

g la.. sedap jugak!! tp lepas ni tetap memilih mcd la .. ok nnt am singgah.. semoga kita akan menjadi member baik lepas nie..