I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 25, 2010

Enggan

enggan berterusan
dalam penasaran
dalam kegelapan ku tercari
enggan ku menanti
dalam penyiksaan
kini cintaku masih gelisah
Enggan dipersia
enggan berkelana
semarak cinta belum terbela
ku sentiasa akur berdoa
enggan kecewa
Nak ku mimpi tp enggan terlena
ku dan sepi nan terintim
ku disaksi oleh jelapang kasih
nan terbentang kekeringan
Aku sebenarnya
insan yang dahaga cinta
tapi tidak berdaya
mestikah aku yang dulu meluahkan
jalan cintamu enggan mengundang
Engkau dah berteman
aku merasakan
cintamu masih berkelana
cuba kau nyatakan
walau kepahitan
asalkan terjawab persoalan
makin membuahkan keresahan
tabir cintamu belum terbuka
sedang masa ku makin terbuang
enggan kau mengulas
enggan ku terbilas
oleh madahmu yang berkias
ku sentiasa
akur menanti
sehingga jelas...


p/s - cik diya.. lagu kegemaran kita.. siap feeling2 karaoke ati tu.. hahaha !! sapa nak dgar lagu ni versi aku... kene minta kat aku k? sure aku bagi...

No comments: