I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 24, 2010

Hari 20 Aku Ketawa

Semuanya yang indah setelah berhari2 aku aku melayan perasaan ini adalah palsu semata-mata.. yang digilai selama ini adalah milik orang.. hahaha.. layaknya aku ni hanya penunggu yang lurus menanti harapan yang dia bagi..
Aku takkan salahkan sesiapa termasuk diri aku sendiri sebaliknya memandang semuanya dari sudut yang positif.. Tapi macam biasalah prinsip hidup aku.. aku takkan ganggu mana2 yang dah dipunya orang.. sebab melakukan perkara seperti itu sedikit sebanyak mengguriskan hati dan perasaan aku sendiri.. terima kasih atas pengalaman indah ini.. merasakan hangatnya percintaan pandangan kali pertama.. dan takkan aku mungkin melupakan segala-galanya..
perempuan bagi aku semuanya sama.. melukakan dan menyakitkan.. setangkai ros yang cantik dan manis baunya mampu melukakan.. tuhan jadikan yang cantik itu tidak sia-sia.. tp hari ini yang cantik itulah melukakan aku.. hahaha.. tp yang ajaibnya dia melukakan aku dengan manis.. bukan seperti dulu.. hahaha.. aku masih lagi boleh tersenyum dan ketawa..
dan mulai hari ini.. aku tutup hati aku pada mana2 gadis2 diluar sana.. tamat!

9 comments:

B.E.L.L.A said...

abg..
u made me cry='(

iKhRam said...

jgn la nangis2.. saya ok jer!! ala.. ni lumrah hidup.. hahaha

princess pisang said...

ikhram..
dunt giv up ok..
aku pn xsgke mcm tu..

pk +ve,at least die pnh wat ko hepi..
lepak cafe jom!

iKhRam said...

jom.. sebeanrnya na.. aku sentiasa hepi dgn die.. aku tak tipu.. sedikit pun aku tak pernah marah, sedih..semuanya tak seabliknya aku lega dan tenang.. sekurang2nya aku tau di mana letaknya aku selama ni..

CikGadis said...

xsmua pmpuan melukakan dan menyakitkan..
sbar beb. mgkin de bkn jodoh kau.

jgn putus asa beb. jgn ckp ko ttop ati tuk mna2 gadis... dosa tue wei..

Allah jdikan dua tgn tuk memegang, dua kaki tuk berjalan, dua mata utk melihat, dua telinga utk mendengar, tetapi hnya SATU HATI...tuk kta mencari hati yg satu lgi.

Ingt tue beb!

iKhRam said...

kak tin.. ikhram ingat pesan akak sampai bila2.. ikhram bley terima.. tp biarlah ikhram rehat dari fikirkan semua nie.. lagipun exam dah nak dekat..

princess pisang said...

btol ckp fatin..jgn ckp kt sume pompuan cm2 tao..hehe..aku x mcm tu kn?

iKhRam said...

kok ana.. tak.. kok ana perempuan yang sabar menghadapi ujian.. teruskan usaha.. semoga menjadi seorang yg gentleman.. huhuhu

princess pisang said...

hehe..doakn aku terus bsabar ye..
smoga ko ceria selalu..
aku jd gentleman sjak xde pkwe ni..hahaha