I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, October 26, 2010

Picnic & Mandi Manda..


Terhibur rasanya hati hari ni, bila dapat bersama2 rakan2 yang sama2 dalam perjuangan g field trip menjelajah Sungai Petani, Kedah.. wow !! nampak cam biasa tapi sebenarnya perjalanan kami kali ini sangat2 luarbiasa!! menghabiskan masa bersama Abang Fuad, Akak Fatin , Kok Farhana Fauzi, Nadiya Khalik, Azurin, Zuliyana, Fadhli Daud, Aisyatul Nur, serta dua pembantu perjalanan, kak su dan kak cik serta adik 'Kenit'... hahahaha cute kan nama tue...?? semua ini memang sangat2 berbaloi..

Sebenarnya banyak aku nak citer tp memandangkan banyak gambar aku dah letak kat entry nie.. itupun sebenarnya ada byk lagi yang aku nak letak.. jadi aku biarkan gambar tu menceritakan bagaimana seronok dan bahagianya aku kerana dapat bersama2 mereka.. Dari bersarapan 'telur & roti' beralih berpicnic ke pantai kemudian mandi manda ke air terjun.. semuanya kita lakukan bersama tanpa ada masalah..

Terlalu seronok rasanya hari ini... dalam tempoh ini aku merasakan aku bersyukur memiliki kalian semua.. di mana sentiasa menyokong dan memberi sokongan diwaktu2 memerlukan ataupun saat2 menghadapi kegentingan... yg paling syok, perut aku memang 'terjaga' sepanjang perjalanan ni.. kenyang betul2 tu beb !! kat mana2 asyik makan jer..

Hari ini.... Letih tapi seronok (ayat2 karangan UPSR) .. Hari kita hari yg Best !!

p/s - Aisyatul Nur, nasi goreng hampa memang sedap aih...!!!

4 comments:

Anonymous said...

wah..express la ko..aku x wat lg entry yg men roller blade ari tu..

cha zainol said...

adik.hahaha.p/s yang tak tahan. tengs atas pujian. pujian ke? yang penting licin. kenit sudah rindu hampa semua. next sem dapat elaun jom kita kenuri lagi oke.

iKhRam said...

jom.. bestnyer.. hari ini.. hari kita yang paling best

Safini Yamin said...

best la pic2 hg..
jln sna sni..
happening sgt..=)