I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 18, 2010

14 Hari, Aku Yakin

Tak sedar.. hampir dua minggu aku menggilai gadis macho ini..
hahaha.. kalau dulu aku sekadar bergurau ingin memiliki gadis yang lasak perilaku.. akhirnya terbentang di depan mata.. kalau dulu aku seronok melihat artis Fauziah latiff dengan imej rambut pendeknya dan kegemarannya bertinju.. dan kini aku masih melihat pesona beliau.. tampak lasak namun manis dan ayu.. begitulah ciri2 idaman aku yang ramai tidak tau.. gadis2 manis yang lembik2 ni bagi aku semuanya hipokrit.. !!
Tapi itulah cabarannya kepada aku.. menggilai perempuan bermaksud harus berani dan yakin.. dalam tempoh fasa itu.. ketidakupayaan aku meyakinkan diri, buat aku rasa semuanya tidak kene serba serbi.. berat badan turun 2 kilogram dalam tempoh dua minggu..
Terima kasih kepada ramai kawan2 yang sentiasa di belakang menyokong hasrat hati aku.. terutama Abg fuad dan kak tin.. farhana fauzi, nadiya khalik.. adik fatin tercinta.. pembaca blog yang mengomen kat blog dan fb.. mama sarah zulkurnaini yang jadi pakar motivasi setia, classmate lama, safini dan siti mariam.. dan yang jauh di mata, kak dyana zulaikha.. serta kawan2 lain yang turut mengambil berat.. cewah cam menang award lak!!
Oleh sebab itu.. aku dah berusaha untuk meyakinkan diri dalam tempoh tak sampai sejam yg lepas.. aku dah ajak die keluar untuk temankan aku malam esok.. keputusan ada di tangan dia.. jadi atau tak bergantung kepada jadual kesibukan dia.. aku yang menanti ni terpaksa akur la.. tp aku gembira sebab aku mungkin dah bergerak selangkah ke hadapan hari ini.. tak terlalu optimist.. sekadar yakin..! ok la tue.. !! hahaha.. wish me luck k?

4 comments:

Safini Yamin said...

cayalah...name sy femes msk blog kam0..hhee..
sy plk yg teruja nj tggu jwpn gadis macho 2..
bila la msanya..
hehee..
mghrpkn yg terbaek untk kam0 ikram..=))

Qamaruls said...

gudluck wer

LaraDyana said...
This comment has been removed by the author.
LaraDyana said...

alam....hai adik...waa x sgka nm akak pon ade gak..terharu gitu....sape gadis macho yg brtuah tu dik oiii..xnk bgth ker? hihhihi..apapun kak wish gud luck utk am..nnt jgn lp stry k...... im happy 4 u my dear.