I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 17, 2010

Tanpa Rancang..??



Hari ni aku bangun awal seperti ada benda yang mengejutkan.. hahaha.. semua orang yang akrab dengan aku tak de hari ni.. Jadi kene berdikari untuk hidup sendiri aku fikir.. jadi apa2 yang berlaku untuk hari ni aku biarkan.. ntah macam mana, terserempak dgn Fuad Jahaya kat toilet.. haha.. cepat2 aku ajak kuar makan.. ntah macam mana tetiba timbul idea nak melepak kat Borders.. Borders lg.. hahaha.. Jommmmm???

Dari Borders, g tgok kamera, makan aiskrim mcd, lepas tu nak g tgok wayang.. citer aper ntah..?? tp tak jadi sebab lambat sgt.. kemudian masuk balik Borders.. dah bosan kat Queensbay Mall lepas bergerak ke Bukit Jambul Complex.. hahaha!! nak karoake.. dah la terpaksa pusing Bj tu dekat nak 5 kali pusing nak cari parking.. dapat pulak tempat karoake cam bengong..!! bunyi mic cam ngok ngek.. kene tunggu dekat nak 20 minit utk tunggu bilik lain.. bilik yang lain tu pun lebey kurang sama jer masalahnyer.. dengan org yg jaga kaunter tu cam bagus sgt.. memang membazirkan emosi aku selain duit aku yang tak sampai beberapa cupak nie .. jadi untuk redakan emosi.. aku pilih lagu 'Standing In the Eyes of the World'.. naik la sket semangat patriotik aku, memandangkan sukan komenwel delhi pun dah habis..

balik makan roti dua bungkus.. ada hati nak singgah pantai.. tp masing2 dah leteykan.. ??

Senja bantai tertido kepenatan.. bila nak mandi.. air tak de.. bodoh betul la.. aku jarang nak rasa bengang2 tahap gaban nie.. tp bab air takde kat mktb memang menaikkan darah aku !! nasib baik ada air diorang tadah td.. dgn air tu la aku mandi.. walaupun tak puas tp aku lega la.. kurang2 g kafe tak la aku tak mandi kan??

Makan malam dengan Fuad Jahaya dan akak fatin.. kak tin bawak lauk dari rumah.. mengadu mak die bawak lauk pauk banyak.. pelik pulak aku bila buah kundur masak kari.. sambal udang.. ikan goreng dan yang plg special sambal belacan.. aku sekadar ubah selera dgn makan nasi goreng ayam black pepper.. macam selalu.. aku tak terhabiskan sgt nasi aku tue.. kami makan, borak dan tergelak bersama.. seronok !!

sebelum balik, aku nampak kelibat gadis macho baru sampai depan blok.. nampak keluarga die hantar die balik.. aku pandang dari jauh.. jauh tak jauh terhalang la dek pagar.. ntah.. jiwa ni rasa bergelora.. berkocak..!! hahaha..

4 comments:

Budak Hati said...

penat tapi best..ahaks

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

uiks..

dok penang gk ka??

iKhRam said...

Letey.. tp enjoykan..?? release sket weeken yg ikhram ingat tak ape2.. hahaha..

yup! study penang..

si pembawa sinar said...

wekkk...
macho gadis itu...
bawakan sorang untukku...